ابرکوه ،پایتخت فرهنگ و هنر کویر ایران می شود

no-thumbs

جواد عادل رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه در یکصد و دوازدهمین شب شعر و موسیقی گفت: به پشتوانه فرهنگ اصیل و غنی ایرانی اسلامی مردم و دیگر فعالیت های فرهنگی هنری جاری در سطح شهرستان ، ابرکوه پایتخت فرهنگ و هنر کویر ایران می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزبر پایه این گزارش ، جواد عادل که در یکصد و دوازدهمین مراسم شبهای شعر و موسیقی و در جمع شاعران و هنرمندان ابرکوه سخن می گفت ، افزود: کنگره سراسری شعر کویر ، شب شعر رضوی "در مسیر ولایت" ، نغمه توحید با نوای قرآن ، شبهای شعر و موسیقی ، آواها و نواهای محلی ، کارگاه خوشنویسی گلواژه های قلم و دیگر برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله فعالیت های فرهنگی هنری جاری در سطح شهرستان است که در منطقه و کشور زبانزد شده است.
وی اظهار داشت: هنر و فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی مانند هنر مقدس خوشنویسی ، کتابت ، شعر ، نگارگری و غیره سرچشمه معرفت و خوبی اند و هنرمندان می توانند با الهام از این فرهنگ غنی ، آثار فاخر ملی و جهانی خلق کنند.
شبهای شعر و موسیقی ویژه برنامه ای است که هر هفته چهارشنبه شبها با حضور شاعران و هنرمندان در محل سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

بخش نظردهی بسته شده است..