نشست خبری مدیرگندله سازی اردکان با خبرنگاران - بخش چهارم

منتقدان لطفا عملکرد معدن چادرملو در توسعه صنعتی استان یزدرا با معادن مشابه مقایسه کنند

نمی خواهیم اسم ببرم ولی معدنی در استان وجود دارد که شبیه چادرملو است بروید تحقیق کنید درآمدهای آن کجا رفته است و از مسئولان آن بپرسید چگونه است که حتی یک گندله سازی یا فولاد و نورد کنار آن نساخته اند و سنگ آهن خام از این استان از طرف آن معدن خارج می شود و هیچ نماینده ای هم چیزی نمی گوید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز  به مناسبت روز خبرنگار و به دعوت روابط عمومی شرکت صنعتی معدنی چادرملو نشست خبری با حضور جمعی از خبرنگاران استان یزد با مدیر گندله سازی چادرملو در محل این شرکت عظیم معدنی – صنعتی برگزار شد.  
مصری نژاد مدیر گندله سازی چادرملو اردکان در ادامه این نشست در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص اینکه چادرملو از معادن استان برداشت می کند و به فکر سود صاحبان خود است با اشاره به چینش مالکیت این شرکت  گفت: این شرکت در بورس قرار دارد و علاوه بر بانک سپه و سهام عدالت، مابقی در اختیار مردم در بورس قرار دارد و شما هم به راحتی می توانید به بورس مراجعه کنید وسهام را بخرید و جزو مالکین چادرملو قرار گیرید.
وی ادامه داد: دیروز افرادی دیگری اینجا مدیر بودند امروز ما هستیم و فردا مشخص نیست چه کسی باشد و از درآمدهای شرکت و سود آن مدیران سهمی ندارند و فقط حقوق می گیرند.
مصری نژاد خاطرنشان کرد: پس همانطور که ملاحظه می کنید سود این شرکت به جیب شخص خاصی نمی رود و دولت و مردم صاحب این شرکت هستند.
مدیر گندله سازی تاکید کرد: این شرکت خصوصی است با این حال از سود خود برای توسعه استان یزد بهره برده است و علاو هبر ساخت بهترین و مدرن ترین کارخانجات تاکنون سرمایه گذاری های عظیمی در صنعت استان کرده است که در کشور و خاورمیانه و بعضا در دنیا مثال زدنی  است.
او افزود: نمی خواهیم اسم ببرم ولی معدنی در استان وجود دارد که شبیه چادرملو است بروید تحقیق کنید درآمدهای آن کجا رفته است و از مسئولان آن بپرسید چگونه است که حتی یک گندله سازی یا فولاد و نورد کنار آن نساخته اند و سنگ آهن خام از این استان از طرف آن معدن خارج می شود و هیچ نماینده ای هم چیزی نمی گوید ولی نماینده آن شهر علیه ما سخنرانی می کند. این چه مفهومی دارد من درک نمی کنم! در چادرملود زنجیره تولید تعریف شده است و این مجموعه باعث افتخار استان و کشور شده است. من قراری برای صحبت سیاسی ندارم. من یک صنعتگر هستم.

 

بخش نظردهی بسته شده است..