در دیدار با امام جمعه میبد مطرح شد:

اولویت شهرداری میبد تکمیل طرحهای نیمه تمام است

شهردار میبد اولویت نخست خود را تکمیل طرحهای نیمه تمامی ذکر کرد که از گذشته باقی مانده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز به نقل از ایرنا،سیدعلی نقیبی زاده  در دیدار با امام جمعه این شهر که اعضای شورای اسلامی شهر نیز حضور داشتند با اشاره به تقسیم بندی اولویت هایش در سه بخش اظهار داشت: اولویت دوم توجه به کارهای میان مدت و زود بازده برای رفاه شهروندان است.

شهردار میبد تصریح کرد: پروژه های بلند مدت هم که در زمره اولویت های سوم ماست و برای شهر حیاتی است را آغاز می کنیم و آیندگان به اتمام خواهند رساند.
نقیبی زاده به مشکلات کشتارگاه میبد اشاره کرد و افزود: با توجه به فرسودگی این بنا ، بازسازی آن در دستور کار قرار گرفت و تا برطرف شدن مشکلات، کشتار دام در اردکان انجام می شود.
آزادسازی برخی معابر، پیگیری اتمام طرح ممیزی املاک و طرح ساماندهی بایگانی، بلوک بندی روضه رضوان متناسب با جمعیت محلات، توجه ویژه به بافت قدیم و جداسازی آب فضای سبز از آب شرب شهری از دیگر مواردی بود که شهردار به آن شاره کرد.
امام جمعه میبد هم مسئولین را به داشتن ارتباطات فراشهری دعوت کرد و افزود: تعاملات و ارتباطات بیشتر و قوی تری با استان و کشور داشته باشید که در خلال این ارتباطات می توان برخی از مشکلات را برطرف نمود.
حجت الاسلام اعرافی در خصوص کمبود اعتبارات گفت: بخوبی کمبود منابع و اعتبارات لمس می شود ولی می توان با تعامل و مشارکت با صاحبان صنایع و خیرین برخی از پروژه های مهم را انجام داد.
اعرافی داشتن برنامه های فرهنگی را لازم و ضروری دانست و عنوان کرد: با توجه به مشکلات مالی و کمبود بودجه فرهنگی،برنامه های فرهنگی را اولویت بندی کنید و با داشتن برنامه های شاد، نشاط و شادابی در مردم ایجاد کنید البته چارچوب های آن باید مشخص باشد.
امام جمعه میبد به دو مقوله مهم باغات و فضای سبز شهری نیز اشاره کرد و توجه بیشتر مسئولین شهری را خواستار شد.
رئیس جامعه المصطفی العالمیه توجه به آثار باستانی را از اولویت های مهم دانست و ساخت حریم زیبا برای نارین قلعه که یکی از بزرگترین آثار تاریخی ایران است را خواستار شد و در ادامه به مباحث همچون کشتارگاه، میدان تره بار، ترمینال، مزار ده آباد و … اشاره و پیگیری آنها را لازم و ضروری دانست.
شهرستان میبد با ۹۵ هزار نفر جمعیت در ۵۰ کیلومتری شمال یزد واقع است.

 

بخش نظردهی بسته شده است..