بیکاری مهم‌ترین مسئله شهرستان خاتم

no-thumbs

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی مردم شهرستان خاتم در ملاقات‌ مردمی گفت: بیکاری از مهم‌ترین مسائل شهرستان خاتم است و به ویژه جوانان تحصیلکرده از این معضل رنج می‌برند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزسید محمدرضا سیدحسینی در ادامه سفر یک‌روزه خود به شهرستان خاتم با حضور در فرمانداری این شهرستان در هرات به همراه فرماندار این شهرستان با مردم دیدار و گفت‌وگو کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم هرات و مروست به عنوان دو شهر مهم خاتم قرار گرفت.

در این دیدار پرونده ۵۹ نفر از مردم توسط معاون استاندار یزد مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم برای رفع مشکلات مردم صادر شد.

عمده مشکلات مطرح شده از سوی مردم در حوزه بیکاری و درخواست برای اشتغال بود و بانوان و دختران تحصیلکرده شهرستان خاتم، بیشترین درخواست را در این زمینه داشتند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد نیز در پاسخ به این درخواست‌ها از فرماندار شهرستان خاتم خواست تا برای ایجاد اشتغال جوانان به ویژه بانوان و دختران تحصیلکرده خاتم تمهیدات و برنامه‌ریزی ویژه‌ای اندیشیده شود.

سیدحسینی در ادامه این سفر یک‌روزه از پروژه‌های راه و شهرسازی هرات از جمله پروژه جاده هرابرجان، هرات، رودشهر و شرکت ساختمانی و راه‌سازی مکران، پارک امیر هرات با وسعت ۴ هزار مترمربع، قنات تاج‌آباد و پارک بانوان هرات بازدید کرد.

در ادامه این سفر، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با امام جمعه هرات نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، حجت‌الاسلام محمد رضایی به ظرفیت‌ها و کمبودها و مشکلات هرات اشاره و عنوان کرد: خوشبختانه در دولت جدید به مناطق کمتر برخوردار توجه بیشتری شده است.

وی با اشاره به مشکلات هرات اظهار داشت: عمده مشکلات این شهر، کمبودهای شهری و عدم مدیریت مناسب برای هزینه‌کرد بودجه‌ها در حوزه شهری است که با تعامل مسئولان این شهر و همدلی دستگاه‌های مربوطه‌، می‌توان زمینه‌ای فراهم کرد تا مردم از خدمات و امکانات شهری بهتری برخوردار شوند.فارس

بخش نظردهی بسته شده است..