سند توسعه فوتبال یزد تدوین شد

no-thumbs

رییس هیات فوتبال شهرستان یزد گفت : برای نخستین مرتبه سند توسعه همه جانبه فوتبال این شهر تدوین و آماده اجرا شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز حسن معیری  در جلسه هیات فوتبال یزد و شهرستان های تابعه این استان در سالن ورزشگاه شهید نصیری افزود : در این سند بر حسب توانایی و نیازسنجی برای ارتقای فوتبال یزد برنامه ریزی مدون و متقن پیش بینی شده است .

وی ادامه داد : در راستای تحقق این سند از نظرات کارشناسان رشته فوتبال در یزد و استان های دیگر بهره گیری شده است .
رییس هیات فوتبال یزد خاطر نشان کرد : مدت اجرای این سند به مدت ۱۰ سال است که انجام آن موجب یک تحول بزرگ در فوتبال یزد خواهد شد .
این مسوول ادامه داد : در قالب این سند به تمامی مسائل و مشکلات و راه های علمی کردن فوتبال یزد فکر شده است .
معیری اظهار امیدواری کرد با در نظر گرفتن مسائل روز و بر اساس مقتضیات زمان بتوان یک تحول جدی در فوتبال یزد ایجاد کرد .
در این جلسه همچنین رییس هیات فوتبال استان یزد در سخنانی به آخرین وضعیت این رشته در یزد و مناطق تابعه اشاره کرد .
محمد حسین رسولزادگان همچنین بر لزوم داشتن طرح و برنامه مدون ، تقویم اجرایی ، توجه به فوتبال پایه ، جلب حامیان مالی و بومی گرایی در کنار عنایت به مسائل فرهنگی تاکید کرد .
در ادامه نائب رییس هیات فوتبال استان یزد در گزارشی به برخی مسائل بخصوص کمبود اعتبارات و راه های برون رفت از آن اشاره کرد .
احمد نارگونی به اهمیت برنامه ریزی ، رعایت مقررات ، توجه به فوتبال پایه ، برگزاری منظم مسابقات و همچنین رعایت مسائل فرهنگی اشاره کرد .
در ادامه این جلسه هرکدام از روسای هیات فوتبال شهرستان های استان یزد در سخنانی ضمن ارائه پیشنهادات به برخی مشکلات خود اشاره کردند .
از جمله این مسائل می توان به کمبود اعتبارات ،لزوم برگزاری دوره های آموزشی ، برگزاری منظم جلسات استانی ، حضور در شهرستان ها و رعایت عدالت اشاره کردند .ایرنا

 

بخش نظردهی بسته شده است..