۲/۵ هکتار از اراضی ملی ابرکوه رفع تصرف شد

no-thumbs

رئیس منابع طبیعی وآبخیزداری ابرکوه گفت: با همکاری واحد حقوقی درچهار ماهه نخست امسال 2/5 هکتار از اراضی ملی این شهرستان رفع تصرف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزمهدی صادقی  در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهارکرد: یگان حفاظت برغم محدودیت های فراوان در بخش نیرو و امکانات با تلاش مجدانه و شبانه روزی کارکنان این اداره و با همکاری محافظین افتخاری از اراضی منابع ملی حفاظت کرده است.
وی افزود: این اداره به منظور حفظ و حراست از عرصه منابع طبیعی، جلوگیری از تردد و چرای غیر مجاز دام در عرصه و منابع طبیعی طبق قوانین ومقررات مربوطه تلاش خواهد کرد .
صادقی بابیان اینکه اولین قدم در حفاظت از عرصه های ملی تثبیت مالکیت دولت بر این عرصه ها می باشد خاطرنشان کرد: با تلاش و پیگیری همکاران در سال های اخیر اسناد بیش از ۹۳درصد اراضی ملی به نام دولت جمهوری اسلامی اخذشده است.
وی اظهارکرد: افرادی که قصد خرید زمین به ویژه اراضی بدون سند رسمی را دارند باید قبل از خرید از ملی نبودن اراضی مطمئن شوند.
وی ضمن تشکر از همکاری و همراهی همشهریان درحفاظت از منابع طبیعی ازمردم خواست تا با مشاهده هر گونه تخریب و تصرف و تجاوز به عرصه های منابع طبیعی از طریق تلفن رایگان ۱۵۰۴ به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند .
رئیس منابع طبیعی وآبخیزداری ابرکوه اضافه کرد: مساحت اراضی ملی شهرستان ابرکوه ۴۸۰ هزار هکتار است و از این میزان ۱۸۰ هزار مرتع و ۳۰۰هزار اراضی بیابانی است.

 

بخش نظردهی بسته شده است..