فرماندار یزد:

مجریان انتخابات باید زمینه ساز حضور با شکوه مردم در این عرصه سرنوشت ساز باشند

فرماندار یزد در جلسه ستاد انتخابات شهرستان یزد برگزاری انتخابات سالم و قانونمند را از مهم ترین وظایف فرمانداری برشمرد و گفت: مهم ترین وظیفه ی دیگر مجریان انتخابات ایجاد زمینه برای حضور باشکوه مردم در این عرصه سرنوشت ساز است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز، دومین جلسه ستاد انتخابات شهرستان یزد به ریاست فرماندار و با حضور اعضاء تشکیل شد.

محمود شاکری شمسی " در این جلسه اظهار داشت: از مهمترین آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی، مردمی بودن نظام و نقش تعیین کننده آنان در تعیین سرنوشت کشور بوده که طی سالهای اخیر همواره شاهد تجلی این آرمان در عرصه های مختلف به ویژه درانتخابات های متعدد بوده ایم.

فرماندار یزد با بیان اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات موجب تقویت وحدت ملی و نا امیدی دشمنان می شود افزود: در سال جاری برگزاری همزمان دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی به عنوان مهم ترین رویداد سیاسی کشور محسوب می شود.

وی برگزاری انتخابات سالم و قانونمند را از مهم ترین وظایف فرمانداری برشمرد و گفت: از دیگر وظایف مجریان انتخابات، ایجاد زمینه برای حضور باشکوه مردم در این عرصه سرنوشت ساز است .

عالی ترین مقام اجرایی شهرستان یزد اضافه کرد: با مشارکت گسترده و آگاهانه مردم و همکاری مسولانه عوامل اجرایی و نظارتی زمینه برگزاری انتخاباتی باشکوه و در شان نظام جمهوری اسلامی به عنوان نماد مردم سالاری دینی در سالجاری محقق خواهد شد.

شاکری شمسی " خاطرنشان کرد: عمل دقیق و مسولانه به اصول قانونی و حفظ بی طرفی از دیگرعواملی است که زمینه جلب اعتماد مردم و حضور گسترده آنان در انتخابات را فراهم می کند.

فرماندار یزد در پایان تصریح کرد: باید تلاش کنیم راه را برای تمام افرادی که می خواهند در انتخابات حضور پیدا کنند هموار کنیم تا زمینه و بستر رقابت و مشارکت حداکثری فراهم شود.

در این جلسه هر یک از اعضاء ضمن گزارشی از اقدامات صورت گرفته در طول دو هفته گزارشی، به ارائه برنامه های حوزه مسئولیت خود پرداختند.

شایان ذکر بخشی از قوانین مربوط به انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز جلسه ارائه شد.

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..