بخشدار زارچ:

زارچ ظرفیت بالایی را برای توسعه رشته های ورزشی دارد

بخشدار زارچ در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان این بخش گفت: بخش زارچ ظرفیت بالایی را برای توسعه رشته های ورزشی دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز، مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان بخش زارچ با حضور بخشدار زارچ، معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان و مسئولین هیأت های ورزشی برگزار شد.

امیر صادقی مقدم " در این جلسه با بیان اینکه توسعه ورزش یکی از راهکارهای افزایش نشاط، سلامتی و پویایی جامعه است اظهار داشت: باید با یک برنامه ریزی منسجم، تلاش و همدلی مسئولین ذیربط ورزش را در بین افراد جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان نهادینه سازیم.

بخشدار زارچ با اشاره به به پتانسیل مناسبت بخش زارچ برای توسعه رشته های ورزشی افزود: با توجه به سرمایه انسانی جوان، مستعد و بالنده و تعامل و هماهنگی مسئولین شهرستان، بخش زارچ فرصت بسیار خوبی برای رشد و تعالی بیشتر در ورزش شهرستان و استان دارد.

وی اضافه کرد: کمبودهایی وجود دارد، که امیدواریم با تخصیص اعتبارات و حمایت مسئولین و خیرین مسائل و مشکلات بخش زارچ نیز مرتفع شود.

صادقی مقدم " در پایان خاطرنشان ساخت: قطعاً با توسعه زیرساخت ها و برنامه ریزی خوب شاهد گسترش بیش از پیش رشته های مختلف ورزشی در این بخش و افتخارآفرینی جوانان زارچی در میادین مختلف خواهیم بود.

در این مراسم معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: بخش زارچ پتانسیل و ظرفیت بالایی دارد که می توان با برنامه ریزی و تلاش در گسترش ورزش در این بخش گام برداشت.

کارگر " افزود: عرصه ورزش در کشور اسلامی ما عرصه جوانمردی،اخلاق و انصاف است، ورزش به عنوان یک پدیده ی مفرح و پرنشاط می تواند از بسیاری معضلات و آسیبهای فرهنگی و اجتماعی جلوگیری کند.

وی اظهار داشت: تامین سلامتی و نشاط جامعه در گرو گسترش ورزش در بین آحاد مردم و جوانان است و این وظیفه ماست تا در تحقق این امر تلاش کنیم.

در پایان این مراسم "حسن آتش افروز" به عنوان رئیس جدید اداره ورزش و جوانان بخش زارچ معرفی و از زحمات "مهدی متوسل زاده" رئیس پیشین این اداره تجلیل به عمل آمد.

بخش نظردهی بسته شده است..