نشست خبری مدیرگندله سازی اردکان با خبرنگاران - بخش دوم

۹۶ درصد پرسنل گندله سازی بومی استان یزد هستند/ امکانات رفاهی و حقوق پرسنل را اولویت کاری می دانیم

مصری نژاد از خبرنگاران خواست بدون اطلاع نقدی را مطرح نکنند و ابتدا تحقیق کنند. او از خبرنگاران خواست لیست مدیران این شرکت را بررسی تا متوجه شوند چه تعداد مدیر غیر یزدی وجود دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز به مناسبت روز خبرنگار و به دعوت روابط عمومی شرکت صنعتی معدنی چادرملو نشست خبری با حضور جمعی از خبرنگاران استان یزد با مدیر گندله سازی چادرملو در محل این شرکت عظیم معدنی – صنعتی برگزار شد.  
بخش دوم گزارش این نشست ارائه می گردد:
مصری نژاد مدیر گندله سازی چادرملو اردکان در ادامه این نشست در پاسخ به سوال خبرنگاران و همچنین انتقادات مطرح شده در خصوص به کارگیری پرسنل غیربومی با رد این انتقادات گفت: بیش از ۴ هزار نفر در این مجموعه فعال هستند و طق آمار ۹۶ درصد پرسنل از نیروهای بومی هستند.
وی در پاسخ به این سوال که نیروی بومی را چه تعریف می کنید ، گفت: نیرویی که از استان یزد باشد را بومی می دانیم هرچند بخش اعظمی از پرسنل از اردکان و همچنین شهر یزد و سایر شهرستان های استان هستند.
مدیر گندله سازی چادرملو اردکان در خصوص این بخش از انتقادات که مدیران ارشد این شرکت غیربومی هستند گفت: این حرف هم صحت ندارد و بخش اعظم مدیران رده بالا و میانی این شرکت بومی و عموما اردکانی و یزدی هستند و این حرفها برای جوسازی مطرح است.
وی افزود: ممکن است در بخش تخصصی از مدیر با تجربه طولانی که شاید یزدی نباشند بهره برده باشیم ولی بروید تحقیق کنید چند مورد اینگونه داریم  و اکثر مدیران رده بالا و تخصصی بومی هستند.
مصری نژاد از خبرنگاران خواست بدون اطلاع نقدی را مطرح نکنند و ابتدا تحقیق کنند. او از خبرنگاران خواست لیست مدیران این شرکت را بررسی تا متوجه شوند چه تعداد مدیر غیر یزدی وجود دارد.
وی در عین حال تاکید کرد: به نحوی به حقوق و خدمات رفاهی در گندله سازی پرداخته شده است که موجب نارضایتی دیگر مدیران صنایع در استان یزد و تلاش کرده ایم تمامی حقوق طبق قوانین کشور را پرداخت کنیم.
وی لیستی از خدمات رفاهی برای پرسنل اشاره کرد و با ذکر برنامه های رفاهی ویژه پرسنل و خانواده یشان گفت رفتار ما به گونه ای است اکثر متقاضیان کار علاقه مند به استخدام در این شرکت هستند. آیا این علاقه برای شما سوالی ایجاد نمی کند؟
مصری نژاد با برشمردن نیازهای فرهنگی و مذهبی پرسنل گفت: ما یک شرکت صنعتی هستیم و دغدغه های فرهنگی توسط مسئولان دیگر مدیریت می شود با این حال بهترین و زیباترین مساجد را در مجموعه ساخته ایم و برای نماز و فرایض دینی پرسنل نیز اقداماتی صورت گرفته است و برنامه های جانبی فرهنگی ویژه پرسنل و خانواده یشان هرساله برگزار می شود.
ادامه در بخش بعدی بخوانید
 

بخش نظردهی بسته شده است..