سابریست یزدی مدال نقره را به گردن آویخت

no-thumbs

سابریست یزدی مدال نقره مسابقات شمشیربازی قهرمانی دختران کشور دررده سنی نوجوانان را بدست اورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزبه دنبال پایان مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور پسران در دو رده سنی نوجوانان و جوانان، این رقابت ها از روز گذشته در بخش دختران آغاز شد.

روز نخست رقابت های شمشیربازی قهرمانی کشور بانوان به رده سنی نوجوانان و دیدارهای انفرادی اسلحه سابر اختصاص داشت.

براین اساس ۲۱ بازیکن در این مسابقات با هم به رقابت پرداختند که آیدا حاجی باقی آبادی سابریست یزدی موفق شد در جدول مقدماتی با پنج برد مقابل شمشیربازانی از استان های تهران ، اردبیل ، آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی و گیلان و یک شکست مقابل نماینده کردستان به جدول حذفی راه پیدا کند.

وی در مرحله یک هشتم مقابل دیگر نماینده استان یزد رفت و با نتیجه ۱۵ بر ۸ به پیروزی دست یافت . همچنین در مرحله یک چهارم نیز نماینده استان تهران را با نتیجه ۱۵ بر ۱۲ از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

سابریست یزدی در مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه ۱۵ بر ۱۱ نماینده آذربایجان غربی را شکست داد و فینالیست شد که در فینال مقابل هستی زبیحی از گیلان با نتیجه ۱۵ بر ۴ شکست خورد و گردن آویز نقره را از آن خود کرد.

لازم به ذکر است مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور بانوان در رده سنی نوجوانان امروز شنبه ۱۷ مردادماه با برگزاری دیدارهای تیمی اسلحه سابر در تهران پیگیری می شود.

بخش نظردهی بسته شده است..