برگزاری هم اندیشی اکتشاف آبهای ژرفی در یزد

واحد تحقیق و توسعه شرکت تعاونی پیشگامان کویر یزد،پیشگام در اکتشاف آب های ژرفی در بخش خصوصی کشور،اقدام به برگزاری گردهمایی و هم اندیشی دو روزه ای در تاریخ های 15 و 16 مرداد در شهر کهن و تاریخی یزد نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزبه نقل از روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان در این همایش که با حضور نخبگان و اساتید ، کمیته های فنی و تخصصی و همچنین مشاوران مدیریتی از دانشگاه علامه طباطبایی برگزار گردید،پیرامون مباحث مرتبط با سند استراتژیک دفتر طراحی و نقشه راه فناوری اکتشاف آب های ژرفی که اولین بار توسط شرکت پیشگامان در کشور در حال تکمیل می باشد بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت.

در ابن هم اندیشی دو روزه پیرامون مباحث شناسایی و ارزیابی توانمندی در فناوریهای مرتبط با آبهای ژرفی و روشهای اکتساب آنها و نیز شناسایی و تحلیل مسایل اقتصادی، سیاستی، اجتماعی، زیست محیطی و قانونی مربوط به این حوزه از صنعت آب کشور به بحث و تبادل نظر پرداخته شد.

همچنین در این همایش با توجه به اصل ۴۴ قانون اساسی و در پرتو بیانات مقام معظم رهبری پیرامون حضور و مشارکت بخش خصوصی و تعاونی ها و حل بحران آبی کشور به ویژه در استان یزد با توجه سیاست کلی نظام مباحثی مطرح گردید و نهایتاً مقرر شد که سند استراتژیک و نقشه راه جهت ارائه به ارگان های ذیربط تا پایان شهریور ماه تکمیل و آماده ارائه گردد.

بخش نظردهی بسته شده است..