فرماندار تفت:دولت برگزاری انتخابات سالم را وظیفه خودمی داند

no-thumbs

فرماندار تفت گفت: این دولت که برخواسته از خواست و اراده عمومی و حضور حماسی و باشکوه در 24 خردادماه 92 است برگزاری انتخابات قانونمند و سالم و صیانت از آرای مردم را وظیفه قطعی خود می داند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز محمود زارع رشکوییه  در نشست ستاد انتخابات این شهرستان با اشاره به در پیش بودن برگزاری انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری گفت: انتخابات، نماد مردم سالاری و مظهر جمهوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی امروز مفتخر است که با وجود همه بحران ها، جنگ هشت ساله و … در همه مقاطع بر برگزاری انتخابات و مراجعه به آرای عمومی برای تعیین نحوه اداره کشور در بخشهای مختلف پافشاری کرده و در این رابطه در دنیا سرآمد است.
فرماندار تفت با بیان این که دولت تدبیر و امید، برگزاری انتخاباتی سالم، بی طرفانه و حماسی را از اولویت های کار خود می داند اظهار داشت:
مسوولان شهرستان تفت نیز در همین راستا همه توان خود را به کار خواهند گرفت تا شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه و حماسی باشیم.
زارع با اشاره به انتصاب اعضای ستاد انتخابات شهرستان تفت گفت: ستاد انتخابات شهرستان تفت باید با برنامه ریزی دقیق و تسلط کامل بر قانون انتخابات، فضا را برای برگزاری شکوهمندانه انتخابات در شهرستان تفت فراهم آورند و کارها و اقدامات لازم را مطابق با ابلاغیه های وزارت کشور و ستاد انتخابات کشور به انجام رسانند.
فرماندار تفت با تاکید بر فراهم نمودن شرایط برای مشارکت همه جناحها و سلایق در عرصه انتخابات، خواستار تعامل سازنده و تنگاتنگ ستاد انتخابات شهرستان تفت با ستاد انتخابات استان شد.
در ادامه این نشست اعضای ستاد به بیان دیدگاهها و نکته نظرات خود پرداختند و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

 

بخش نظردهی بسته شده است..