کار سخت تیم ایفای اردکان در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ساحلی

تیم فوتبال ساحلی ایفای اردکان با جدایی چهار بازیکن تاثیرگذار ملی پوش کار سختی در لیگ برتر خواهد داشت.

به گزارش یزدی نیوز این مساله سبب شد تا علی رحیمی سرمربی ایفا مجبور شود تیم را کاملا متحول کرده و با بازیکنان بومی وارد این مسابقات شود.

 
 
شاگردان رحیمی در دو فصل قبلی دو بار پیاپی در حضور همه مدعیان لیگ برتر سوم شدند.
 
 
لیگ برتر امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا کاملا متفاوت برگزار می‌شود. ۱۲ تیم در مرحله اول در سه گروه به صورت متمرکز و رفت و برگشت با هم رقابت می‌کنند که دو تیم برتر از هر گروه و دو تیم سوم که امتیاز بیشتری دارند در مرحله دوم در دو گروه بصورت متمرکز با هم مسابقه می‌دهند تا تکلیف چهار تیم مرحله نهایی لیگ برتر مشخص شود.
 
 
با قرعه کشی لیگ برتر فوتبال ساحلی تیم‌ها حریفان خود را در مرحله اول شناختند که تیم ایفاسرام اردکان در گروه سوم با تیم‌های شهرداری سپاهان اصفهان، موج سواران ساحل نوشهر و شهید جهان نژادیان آبادان همگروه شد.
 
 
 
این تیم به دلیل آماده نشدن سکوهای زمین ساحلی مجموعه ورزشی اردکان، در مرحله اول در ورزشگاه سلمان محمودآباد یزد میزبان است.
 
 
تیم گلساپوش یزد دیگر نماینده استان هم با اندیشه دفاع از عنوان قهرمانی، در گروه دو با تیم‌های شهریار ساری، دریانوردان بوشهر و فرش حداد اصفهان همگروه شده که در دور رفت مرحله اول لیگ برتر در ساری و در بازی‌های دور برگشت در خانه برای صعود به جمع ۸ تیم تلاش کند.
 
 
فصل جدید لیگ برتر فوتبال ساحلی به صورت همزمان از ۱۹ مردادماه آغاز می‌شود.
 
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..