رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد:

احیاء واحدهای تولیدی راکد در کارگروه تسهیل با جدیت دنبال می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: احیاء و راه‌اندازی واحدهای تولیدی نیمه فعال و راکد از اولویتهای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید است و با جدیت دنبال می شود.

به گزارش یزدی نیوز، محمدرضا علمدار یزدی  در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید واحدهای صنعتی شهرستان تفت با اشاره به اهمیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اظهار داشت: یکی از اهداف کارگروه، احیا و راه‌اندازی واحدهای تولیدی راکد و رفع مشکلات و موانع موجود بر سر راه آنهاست و همه باید در راستای تحقق آن تلاش کنیم.

 
وی با بیان اینکه حمایت از تولید همکاری تمامی دستگاه‌ها را می‌طلبد، افزود: رفع موانع تولید و اشتغال پایدار تضمین کننده توسعه هر شهرستان است و با توجه به اولویت گذاری دولت در خصوص رونق تولید و ایجاد اشتغال، لازم است با تعامل و همکاری همه دستگاه‌ها مشکلات و موانع قانونی موجود را بررسی و رفع کنیم.
 
علمدار یزدی با تاکید بر اینکه ایجاد اشتغال جدید و تثبیت مشاغل موجود از اولویت‌های مهم در حوزه اشتغال استان یزد است، اظهار داشت: معتقدیم با احیای واحدهای راکد و نیمه فعال این مهم محقق می‌شود.
 
در این جلسه مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان به بیان مسائل و موانع پیش روی فعالیت و توسعه واحد خود پرداختند و هر یک از مسئولان و مدیران حاضر در این جلسه راهکارهایی برای رفع آن را ارائه و تصمیماتی به‌منظور رفع مسائل مطرح شده اتخاذ شد.
 
همچنین در این جلسه پیرامون مسائل و مشکلات شهرک‌های صنعتی یک و دو تفت و هم‌چنین شهرک سنگ تفت نیز بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت و تصمیماتی به‌منظور برگزاری جلسات کارشناسی برای رفع مشکلات این شهرک‌ها نیز گرفته شد.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..