نایب رئیس هیئت کشتی استان یزد:

کشتی بانوان استان یزد ارتقاء می یابد

نایب رئیس هیئت کشتی استان یزد گفت: با تکمیل کادر فنی و برنامه ریزی انجام شده در هیئت کشتی استان یزد به زودی شاهد ارتقاء کشتی بانوان در سطح استان خواهیم بود.

به گزارش یزدی نیوزمعصومه بایرام زاده با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای ارتقا وضعیت کشتی بانوان استان یزد اظهار داشت: به همین منظور جلسه اختصاصی با حضور بانوان فعال در عرصه کشتی برگزار و کادر فنی و اجرایی تکمیل شد.

 
وی افزود: تقویم و برنامه‌های کشتی بانوان در سال جاری مشخص شد و مسئولان برخی کمیته‌های بانوان نیز مشخص شده است.
 
بایرام زاده با بیان اینکه در صدد تکمیل بانک اطلاعاتی بانوان فعال در رشته کشتی در استان یزد هستیم، عنوان کرد: بخشی از این بانک اطلاعاتی تکمیل شده است.
 
نایب رئیس هیئت کشتی استان یزد ادامه داد: کمیته‌های هیئت کشتی بانوان استان نیز تشکیل و مسئولان آن مشخص شده‌اند که امیدواریم با همدلی و همکاری مضاعف، بتوانیم وضعیت کشتی بانوان استان یزد را ارتقا دهیم.
 
بایرام زاده عنوان کرد: نرگس خسروی و یگانه غریب گشته در کمیته مربیان، فاطمه کدخدا زاده در کمیته داوران، مهری حمیدنژاد در کمیته استعدادیابی، مرضیه تعجبیان در کمیته پیشکسوتان، فاطمه برزگری در کمیته مسابقات، یگانه غریب گشته در کمیته انضباطی، مریم السادات رفوگر در کمیته آموزش، مریم انصاری نیا در کمیته بازرسی، فاطمه زمانی در کمیته فرهنگی و الهام بهفر در کمیته شهرستان‌ها به عنوان مسئول فعالیت خواهند کرد.
 
وی یادآور شد: مهدیه امیریزدی نیز به عنوان دبیر نایب رئیس هیئت کشتی بانوان استان یزد و نرگس خسروی به عنوان مشاور در امور توسعه ورزش قهرمانی بانوان، یگانه غریب گشته به عنوان مشاور در امور ورزشی و فنی کشتی بانوان و فاطمه کدخدا زاده به عنوان مشاور امور بانوان انتخاب شدند.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..