واژگونی و برخورد کامیون و تریلی در اردکان دو فوتی و یک مصدوم برجای گذاشت

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان گفت : واژگونی و برخورد کامیون و تریلی در محور اردکان به چوپانان دو فوتی و یک مصدوم برجای گذاشت .

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ جواد کمال آبادی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان اظهار داشت : شب گذشته در کیلومتر ۳۵ محور اردکان به چوپانان حادثه واژگونی یک دستگاه کامیون و برخورد با تریلی رخ دادکه دو نفر فوتی و یک نفر مصدوم در پی داشت .

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان گفت : با اعلام این حادثه از سوی عوامل اورژانس و نیاز به رهاسازی ،تیم امداد و نجات پایگاه غزال سیاه کوه به محل حادثه اعزام و عملیات رهاسازی را انجام دادند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد : این عملیات تا ساعت ۰۳:۲۳ بامداد امروز ادامه داشت و نجاتگران هلال احمر پس از رهاسازی ،جسدهای فوت شده را تحویل نیروهای انتظامی و شهرداری داده و یکی از مصدومین پس از اقدامات اولیه درمانی توسط اورژانس به نزدیک ترین مرکز درمانی انتقال داده شد.

وی با توجه به اینکه همکاری و مشارکت دستگاه های امدادی در حادثه ها میتواند مثمر ثمر باشد ، گفت : از همه دستگاه های امدادی ، پلیس راه ، اورژانس ، راهداری ، آتش نشانی ، شهرداری و نیروی انتظامی و …. که با همکاری هم در این حادثه حضور و امدادرسانی نمودند تشکر و قدردانی میشود. 

کمال آبادی در پایان ضمن تاکید بر رعایت جوانب احتیاط در امر رانندگی، از عموم مردم خواست که به محض مواجه با چنین حوادثی نجاتگران هلال احمر را از طریق تماس با شماره ۱۱۲ مطلع سازند.

 

بخش نظردهی بسته شده است..