درخشش یزدی‌ها در بیستمین پرسش مهر ریاست جمهوری

رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش استان یزد از اختصاص رتبه های برتر کشوری بیستمین دوره فراخوان پرسش مهر ریاست جمهوری به سه دانش آموز و چهار نفر از فرهنگیان یزدی خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز«محمدحسین انتظاری» در خصوص این فراخوان اظهار کرد: بیستمین دوره فراخوان این جشنواره با مشارکت بیش از ۳۷ هزار و ۴۵۰ نفر دانش آموز و فرهنگی استان و با موضوع «آیا محیط مدرسه محیطی دلپذیر، شاد و پرنشاط است ؟»، « محیط پرنشاط در مدرسه چگونه است؟» و «چه اقداماتی می‌توان انجام داد تا این محیط شاداب‌تر، دلپذیرتر و امن‌تر باشد و آن را بیشتر دوست داشته باشید» برگزار شده است.

 
وی افزود: در مرحله کشوری و در بخش فرهنگیان «زهره باغستانی میبدی» رتبه سوم در رشته ادبی داستان نویسی و «علی‌محمد حبیبی راد»، «علی اکبر کاظمی» و «محمد حسین عزیزی»  رتبه سوم در رشته سرود تلفیقی را کسب کردند .
 
 به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش یزد، رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش استان یزد گفت: در بخش دانش‌آموزی نیز «مریم سپهر» رتبه اول در رشته سخنوری، «سید صدرا موسوی» رتبه سوم هنرهای تجسمی خوشنویسی شکسته نستعلیق و «مهدی ابویی مهریزی» رتبه سوم در رشته ادبی شعر را به خود اختصاص دادند.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..