به دلیل شیوع کرونا؛

کارگاه‌های مشاوره‌ای ازدواج در یزد مجازی برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد از ادامه روند برگزاری کارگاه‌های مشاوره‌ای ازدواج خبر داد و گفت: در دوران کرونا این دوره‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش یزدی نیوزاحمد طالبی در بازدید از انجمن صنفی مدیران خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان یزد با اشاره به اقداماتی که در زمینه تسهیل و پایداری ازدواج انجام شده است، اظهار داشت: در زمینه ارائه مشاوره‌های ازدواج اقدامات مؤثری صورت گرفته تا بتوایم مشاوره‌های لازم در بحث تسهیل ازدواج آگاهانه، آسان و پایدار را ارائه دهیم.

 
طالبی از برگزاری کارگاه‌های متعدد در سال گذشته خبر داد و گفت: این کارگاه‌ها امسال نیز در قالب فضای مجازی در حال برگزاری است و در هفته ازدواج بیش از ۲۰۰ مشاوره رایگان خواهیم داشت.
 
وی از برتری امور جوانان استان یزد در سطح کشور خبر داد و گفت: در هفته ازدواج برگزاری نمایشگاه جهیزیه، برگزاری آموزش‌های مختلف و مشاوره‌ها در فضای مجازی را خواهیم داشت و رسانه‌ها نیز باید در راستای ترویج فرهنگ ازدواج آگاهانه و آسان و پایدار یاریگر این نهاد باشند تا فرهنگ غنی ایرانی اسلامی در حوزه ازدواج تبدیل به فرهنگ تجملی و سخت و ناپایدار تبدیل نشود
 
طالبی بیان کرد: امسال برای هفته ازدواج همراهی خیران در مباحث ازدواج جوانان دنبال می‌شود و همچنین فعالیت‌ها در قالب گفت وگوهای علمی به شکل تصویری، ساخت کلیپ، انیمیشن و موشن گرافی با موضوعات مرتبط با جوانان انجام خواهد شد.
 
وی، نشست ستاد ساماندهی امورجوانان با موضوع ازدواج، کمپین همراهی خیران، تولید برنامه‌های علمی با محوریت پژوهش مبتنی بر امورجوانان، جشنواره فروش جهیزیه با تاکید بر کالاهای ایرانی و الگوسازی کالاهای با کیفیت و پرهیز از کالاهای غیرضروری و مشاوره ازدواج به شکل مجازی را از دیگر برنامه‌های هفته ازدواج اعلام کرد.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..