حقوق شهروندی نیازمند رویکرد تخصصی است

no-thumbs

فرماندار زرندیه گفت: حقوق شهروندی نیازمند رویکرد تخصصی است و مسوولان باید با همدلی و همزبانی در راستای ارتقای رضایت مندی شهروندان تلاش کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزمحمد کردی در نشست کارگروه تخصصی اموراجتماعی و فرهنگی شهرستان زرندیه افزود: مسوولان باید با حضور خود در بین مردم و مجامع عمومی پاسخگو باشند و برای حل مشکلات اقشار مختلف از هیچ کوششی دریغ نکنند.

وی ادامه داد: کارگروه امور اجتماعی و فرهنگی این شهریتان باید در زمینه های مختلف حقوق شهروندی، عفاف و حجاب، تکریم ارباب رجوع و صیانت از حریم شهروندی در ادارات فعال شود.
کردی اظهار کرد: یکی از وظایف افراد در جامعه بحث عفاف و حجاب است و هدف اسلام از حجاب آن است که مسلمانان بتوانند با فراغت کامل به وظایف فردی و اجتماعی خود عمل کنند و این مهم به هیچ عنوان محدودیت نیست.
وی بیان کرد: تقویت باورهای دینی در حل بسیاری از مشکلات اجتماعی و فرهنتگی نقش موثری دارد و توجه به این مهم امری ضروری است.
در این نشست از ادارات کمیته امداد امام خمینی (ره)، تبلیغات اسلامی، شهرداری مامونیه ، آموزش وپرورش و دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرندیه که در زمینه عفاف و حجاب و ادارات برق، آبفای شهری، فرهنگ و ارشاد اسلامی و کمیته امداد امام خمینی (ره) که در زمینه حقوق شهروندی حائز رتبه شده بودند تقدیر شد.
شهرستان زرندیه با جمیعت ۵۷ هزار و ۱۵۳نفر به مرکزیت شهر مامونیه در۷۰ کیلومتری تهران و۳۰ کیلومتری ساوه قرار دارد.

 

بخش نظردهی بسته شده است..