رعایت حقوق شهروندی در برخی رسانه ها مورد غفلت قرار گرفته است

نماینده گچساران و باشت در مجلس گفت: رعایت حقوق شهروندی در نظام ما یک رکن بوده اما به هر دلیل در برخی رسانه ها دچار اشکال و ایراد بوده و مورد غفلت قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزغلامرضا تاجگردون در آیین تجلیل از خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد گفت: صیانت از حقوق شهروندی باید مورد توجه جدی رسانه ها قرار گیرد.

وی بیان کرد: گاهی اوقات حقوق شهروندی و فضای فردی یک شخص یا یک مسئول را در فضای عمومی متشر می کنیم و این منجر به تضییع حقوق شهروندی می شود.

تاجگردون همچنین با بیان اینکه رسانه ها فضای رقابتی در استان بوجود آورده اند، اظهار داشت: باید از این ظرفیت در جهت رشد استان استفاده کرد چراکه یک فرد صاحب قلمی با قلمش می تواند یک حرکت را ایجاد کند.

نماینده گچساران و باشت همچنین شرایط فعلی استان در مقایسه بادیگر نقاط کشور را شرایط مطلوبی دانست و گفت: نمایندگان و مسئولان باید پشت هم باشند تا بتوانند مشکلات استان را مرتفع کنند.

وی گفت: رسانه ها وظیفه دارند اگر خطایی از سوی مسئولان و نمایندگان شکل گیرد، آن را گوشزد کنند و جبران آن اشتباه را نیز اعلام نمایند.

تاجگردون با تاکید براینکه در قلم زدن نباید به حواشی پپردازیم که استانمان را با مشکل مواجه کند، گفت: استان به شدت نیازمند همگرایی است.

وی افزود: آسیب رفتاهای سیاسی حاکم بر کارهای فنی به کل جامعه آسیب می زند و بایداز این مسئله پرهیز کرد.

 

بخش نظردهی بسته شده است..