هم‌افزایی کمیته امداد و بانک‌های یزد در طرح ذبح ابراهیمی

مدیر کل کمیته امداد استان یزد گفت: کمیته امداد در روز عید قربان در قالب مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی با مشارکت بانک‌های استان یزد نسبت به ذبح گوسفند و توزیع در بین محرومان اقدام می‌کند.

به گزارش یزدی نیوز«محمد شجاعان» در حاشیه برگزاری جلسه کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان یزد، گفت: کمیته امداد در روز عید قربان در قالب مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی با مشارکت بانک‌های استان یزد نسبت به ذبح گوسفند و توزیع در بین محرومان اقدام می‌کند.

 
وی با اشاره به همکاری مطلوب بانک‌های استان در اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت این نهاد، ابراز امیدواری کرد که بانک‌های استان همان‌گونه که در بحث ارائه وام اشتغال به محرومان اقدامات ارزشمندی داشتند، در زمینه اجرای طرح نذر قربانی (ذبح ابراهیمی) در روز عید قربان نیز با این نهاد همراهی و هم‌افزایی مطلوبی داشته باشند.
 
 به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان یزد، شجاعان در پایان اضافه کرد: با توجه به اینکه این نهاد در نظر دارد در روز عید قربان پنج هزار رأس گوسفند را در مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی با مشارکت مردم نیکوکار استان یزد برای نیازمندان جامعه ذبح کند، امیدواریم بانک‌های استان نیز نقش و سهم عمده‌ای در تحقق این هدف ایفا کنند.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..