بهره‌برداری از طرح‌های پیک بار در اردکان

طرح‌های ساخت خط ۶۳ کیلوولت سرو - امامزاده و توسعه فیدرهای خط ۶۳ کیلوولت مربوطه در پست‌های سرو و امامزاده شهرستان اردکان همزمان با پیک بار تابستان سالجاری، برق‌دار شد.

به گزارش یزدی نیوز«علیرضا رفیعی» معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای یزد با اعلام این خبر افزود: این طرح شامل سه بخشِ توسعه دو بی ۶۳ کیلوولت در پست سرو، کلید دار کردن دو بی موجود در پست امامزاده و خط ۶۳ کیلوولت سرو – امامزاده است که هدف از اجرای آن‌ها، انتقال بخشی از بار پست امامزاده از پست ۲۳۰ کیلوولت اردکان به پست ۴۰۰ کیلوولت سرو است.

 
وی جلوگیری از پرباری پست ۲۳۰ کیلوولت اردکان، تبدیل اتصالات پست امامزاده از حالت شعاعی به دو سو تغذیه، ایجاد ظرفیت برای پاسخگویی به رشد بار صنعتی منطقه و کاهش تلفات را از اهداف اجرای این طرح‌ها خواند.
 
رفیعی افزود: خط ۶۳ کیلوولت سرو – امامزاده به طول ۲۰ کیلومتر شامل دو بخش جدید ساخته شده به طول ۱۱ کیلومتر به صورت چهار مداره (سیم کشی دو مدار) و بخشی از خط اختصاصی تحویلی از مشترک به طول ۹ کیلومتر است.
 
 به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، این طرح‌ها در مجموع با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..