برگزاری مسابقه ملی پوپک قصه گو (بازگویی قصه توسط کودکان برای پدربزرگ و مادر بزرگ ها)

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد از برگزاری مسابقه ملی پوپک قصه گو (بازگویی قصه توسط کودکان برای پدربزرگ و مادر بزرگ ها) با هدف ایجاد انگیزه و ترغیب کودکان به فرهنگ کتابخوانی توسط سازمان جوانان هلال احمر خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ سید جواد میرحسینی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با توجه به اهمیت فرهنگ کتابخوانی و ایجاد انگیزه در کودکان برای خواندن کتاب؛ مسابقه­ قصه گویی ­مجازی با عنوان "پوپک قصه گو" به مناسبت ۱۸ تیرماه “روز ملی ادبیات کودک و نوجوان” برگزار کرده است.

 وی افزود: در این مسابقه کودکان قصه هایی را که توسط پدربزرگ یا مادر بزرگ برای آن ها خوانده­ می شود، می بایست با زبان شیرین کودکانه بازگو و والدین آنان از بازگویی قصه­ ها توسط کودکان تصویربرداری و به شماره  09931417686 متعلق به معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان در فضای مجازی ایتا ارسال کنند.

میرحسینی خاطرنشان کرد: پدربزرگ و یا مادربزرگ کودکان می ­توانند از ۱۰ قصه پیشنهادی در سایت سازمان جوانان و یا هر قصه مرتبط با اهداف جمعیت هلال احمر را انتخاب و پس از خواندن قصه برای نوه خود، آن قصه را بازگو کند و از روند بازگویی قصه به مادر بزرگ و پدربزرگ ها، تصویربرداری شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد درخصوص ارسال تصاویر و فیلم ها عنوان کرد: مهلت ارسال تصاویر قصه گویی کودکان به شماره تلفن ایتا اعلام شده تا تاریخ ۱۰/۰۵/۹۹ است.

 

بخش نظردهی بسته شده است..