تصمیم دیرهنگام برای تعویق زمان آزمون‌های سراسری تحصیلات تکمیلی

نماینده تام‌الاختیار دانشگاه یزد: انتظار می‌رفت درباره تعویق زمان برگزاری این آزمون‌ها خیلی زودتر تصمیم گیری می‌شد تا از برخی هزینه‌های غیرضرور جلوگیری شود.

به گزارش یزدی نیوزنماینده تام‌الاختیار دانشگاه یزد با ابراز گلایه‌مندی از تصمیم دیرهنگام برای به تعویق انداختن آزمون سراسری دکترا و کارشناسی‌ارشد، گفت: با توجه به شرایط ناشی از شدّت گرفتن مجدد شیوع بیماری کرونا انتظار می‌رفت درباره تعویق زمان برگزاری این آزمون‌ها خیلی زودتر تصمیم گیری می‌شد تا از برخی هزینه‌های غیرضرور جلوگیری شود.

میرحسینی با قدردانی از تمامی عوامل اجرایی و پشتیبانی آزمون‌های سراسری که در روز‌های اخیر به طور شبانه‌روزی تمام وقت و انرژی خود را صرف فراهم نمودن تمهیدات و امکانات لازم برای برگزاری سالم و شایسته آزمون سراسری دکترا کردند، گفت: براساس ابلاغیه روز ۲۳ تیر وزارت بهداشت، آزمون دکتری نیمه‌متمرکز سال ۹۹ روز پنج‌شنبه ۹ مرداد سال ۹۹ همچنین آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته نیز روز‌های پنج‌شنبه و جمعه ۱۶ و ۱۷ مردادماه ۹۹ برگزار خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه عوامل اجرایی برای برگزاری سالم و امن آزمون‌ها آمادگی کامل دارند افزود: سایر آزمون‌ها شامل آزمون سراسری، کاردانی به کارشناسی و کاردانی فنی و حرفه‌ای طبق برنامه زمانی قبلی اعلام شده برگزار خواهد شد.
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..