با حضور رئیس نوسازی مدارس کشور انجام شد:

آغاز عملیات ساخت دومین مدرسه چادرملو در اردکان

با حضور معاون وزیر آموزش‌ و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و جمعی از مسئولین استان و شهرستان اردکان، عملیات عمرانی ساخت یک باب مدرسه از سوی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در اردکان آغاز شد.

به گزارش یزدی نیوز«ابوالفضل کارگر» مدیر آموزش و پرروش اردکان در این رابطه گفت: این واحد آموزشی ۱۲ کلاسی در زمینی به مساحت چهار هزار مترمربع و به عنوان یکی از آموزشگاه‌های شهرستان در مجاورت ورزشگاه غدیر ساخته خواهد شد.

 
وی افزود: عملیات ساخت نخستین واحد آموزشی توسط شرکت معدنی چادرملو نیز در اردیبهشت ماه امسال همزمان با روز معلم در اردکان شروع شده بود.
 
کارگر با اشاره به تعهدات این مجتمع صنعتی به بخش آموزشی شهرستان اردکان، تصریح کرد: چادرملو در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی و در تداوم حمایت‌های خود از توسعه فضاهای آموزشی، ساخت چهار باب آموزشگاه مدرن را در شهرستان اردکان بر عهده گرفته و قرار است نیمی از هزینه‌های ساخت آنها را تقبل کند.
 
 پیرو جلسه‌ای که آذرماه سال گذشته با حضور مسئولان ارشد شهرستان اردکان و مدیرعامل این مجتمع صنعتی و معدنی در محل دفتر نماینده سابق مردم اردکان برگزار گردید، مقرر شد، چادرملو کمک‌هایی را از جمله تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال به شهرداری اردکان برای نهضت‌آسفالت، مشارکت در ساخت چهار باب‌ مدرسه، کمک چندمیلیاردی به روستاها و مصلی و برنامه‌های مذهبی و فرهنگی اردکان انجام دهد.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..