فعالیت ویژه کتابخانه‌های مهریز در فضای مجازی

رئیس کتابخانه‌های عمومی مهریز از فعالیت ویژه‌ کتابخانه‌های این شهرستان در فضای مجازی با توجه به لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز«سعید قریشی» رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان مهریز با اشاره به فعالیت‌ کتابخانه‌های این شهرستان در فضای مجازی، گفت: کتابخانه‌های مهریز با حضور در شبکه‌های اجتماعی به اقشار مختلف مردم خدمات ارائه می‌کنند.

 
وی افزود: کتابداران مهریز با عنایت به شیوع ویروس کرونا، فعال‌سازی و رونق فضای مجازی را با هدف هدایت مردم به کتابخوانی و ارتقای فرهنگ شهروندی در حین کاهش حضور مردم در اجتماعات را در دستور کار خود قرار داده‌اند.
 
رئیس کتابخانه‌های عمومی مهریز از مهمترین اقدامات صورت گرفته در این رابطه به برگزاری نشست‌های کتابخوان مجازی، آموزش ساخت کاردستی و قصه گویی در فضای مجازی، نمایشگاه کتاب مجازی، معرفی متنی، صوتی و ویدوئی کتاب اشاره کرد.
 
قریشی اضافه کرد: برگزاری مسابقه کتابخوانی الکترونیکی از کتاب «غدیر با عنوان حقیقتی بر گونه تاریخ»، معرفی احادیث و روایات با موضوعات روز اجتماعی به همراه معرفی کتاب‌های مفید و بیان شرح حال نویسندگان بزرگ در گروه‌های مجازی از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این خصوص است.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..