مجتمع خدمات رفاهی بین راهی امام ابرکوه در ایستگاه پایانی

رئیس میراث فرهنگی ابرکوه اعلام کرد: مجتمع خدمات رفاهی بین راهی امام با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی فاز اول امسال بهره‌برداری خواهد شد.

به گزارش یزدی نیوز«حمید مشتاقیان» با بیان این که فاز اول مجتمع خدمات رفاهی بین راهی «امام» در آستانه بهره‌برداری قرار دارد، اظهار کرد: مجتمع مذکور در فاصله ۱۲ کیلومتری ابرکوه و در جاده یزد- ابرکوه قرار دارد که فاز اول آن ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 
وی تصریح کرد: فاز اول مجتمع امام که تاکنون ۸۰ میلیارد ریال هزینه به خود اختصاص داده است، در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.
 
مشتاقیان خاطرنشان کرد: این طرح که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حال تکمیل است، دارای بخش‌هایی همچون پمپ بنزین، تعمیرگاه، هایپرمارکت، مجتمع تجاری، رستوران، کافی شاپ و سرویس بهداشتی بوده و ظرفیت پذیرش ۲۰۰ مسافر را دارد.
 
وی خاطرنشان کرد: گردشگری به واسطه مرتبط بودن با ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی می تواند یکی از مهمترین ارکان توسعه شهرستان ابرکوه باشد که در مسیر رشد و ارتقا این صنعت نوظهور نیاز است که در شهر تاریخی ابرکوه زیرساخت های رشد این صنعت که از جمله آن ساخت مجتمع های رفاهی است، برای پذیرایی شایسته از میهمانان و گردشگران فراهم شود.
 
این مسئول در پایان اضافه کرد: ساخت مجتمع رفاهی بین راهی در شهرستان ابرکوه با توجه به قرار گرفتن در مسیر تردد گردشگران و مسافران به سمت استان‌های گردشگری یزد، اصفهان، شیراز و همچنین زائران حرم مطهر امام رضا(ع) می‌تواند علاوه بر رفع نیازهای گردشگران، موجب شناخت پتانسیل های ابرکوه و جذب گردشگر و در نتیجه پیشرفت منطقه از نظر اقتصادی و توسعه صنعت توریسم شود.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..