رئیس سازمان صمت یزد خبر داد:

صدور مجوز استخراج ۷۴ هزار تن ماده معدنی در یزد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از صدور مجوز استخراج ۷۴ هزار تن ماده معدنی با سرمایه گذاری ۲۱ میلیارد ریال در سه ماهه ابتدایی امسال خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز«محمدرضا علمدار یزدی» در این باره تصریح کرد:  در مدت یاد شده تعداد چهار فقره گواهی کشف با سرمایه‌گذاری ۸ هزار و ۴۷۲ میلیون ریال نیز صادر شد.

 
وی اظهار کرد: در سه ماهه اول امسال تعداد ۸ فقره پروانه بهره‌برداری معدن نیز با ظرفیت استخراج ۷۴ هزار تن و ذخیره ۵۳۸ هزار تن صادر شد.
 
علمدار یزدی افزود: پروانه های بهره برداری صادر شده در سه ماهه اول سال با سرمایه گذاری ۲۱ هزار و ۳۷۰میلیون ریال زمینه اشتغال ۳۲ نفر را ایجاد کرده است.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد در ادامه از تعداد ۷۲۶ فقره جواز تاسیس طی این مدت در استان نیز خبر داد و گفت: در این مدت تعداد ۷۲۶ فقره جواز تاسیس با پیش بینی سرمایه گذاری ۵۶۷ میلیارد ریال و پیش بینی اشتغال ۱۲ هزار و ۸۳۱ نفر در استان صادر شده است.
 
 به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد، علمداری یزدی در پایان اظهار کرد: تعداد مجوزهای طرح های صنعتی صادره استان طی این مدت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از لحاظ تعداد ۲۶درصد، پیش بینی سرمایه گذاری ۱۰۵ درصد و اشتغال ۲۰ درصد رشد را نشان می دهد.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..