برگزاری آزمون استخدامی ثبت اسناد در یزد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

آزمون استخدامی نیروهای قراردادی ثبت اسناد و املاک، آموزشیاران و آموزش‌دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی و صنایع شیر ایران با حضور ۵۰۶ داوطلب همزمان با سراسر کشور در مرکز آزمون جهاددانشگاهی یزد برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوزدکتر «احمد افروزیان» معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد و مدیر اجرایی این آزمون در این باره تصریح کرد: این آزمون که اولین آزمون حضوری بعد از کروناست با مسئولیت جهاددانشگاهی و با رعایت دستورالعمل‌های تعریف شده توسط ستاد کرونا در سطح کشور برگزار شد به نحوی که فاصله صندلی‌ها در این آزمون دو برابر شده و داوطلبان با ماسک در جلسه حاضر شدند و برای این که شرکت‌کنندگان در مقابل حوزه انتخابیه تجمع نکنند، درهای حوزه یک ساعت زودتر باز شد.

 
به گفته وی، در این آزمون ۵۰۶ داوطلب حضور داشتند که ۲۹۲ نفر آنها در بخش برادران و ۲۱۴ نفر نیز در بخش خواهران با هم به رقابت پرداختند.
 
افروزیان خاطرنشان کرد: در این آزمون ضمن تب‌سنجی از داوطلبان، به صورت رایگان بسته بهداشتی شامل ماسک، پد الکلی و مواد ضدعفونی در اختیار شرکت‌کنندگان گذاشته شد، ضمن این که نیروهای آتش‌نشانی و اورژانس نیز در محل آزمون مستقر شده بودند.
 
این مسئول در پایان نیز یادآور شد در جریان این آزمون «علی کریمی» مدیر کل سازمان ثبت اسناد و املاک استان یزد، همچنین «عباسعلی دانافر» مدیر کل آموزش و پرورش و «مرآت امین الرعایا» معاون سواداموزی استان یزد از مراحل برگزاری آزمون بازدید و  نسبت به نحوه برگزاری آن اعلام رضایت کردند.
 
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..