مشاور امور جوانان کمیته امداد:

کمیته امداد نگاه بنیادی به نخبگان تحت حمایت دارد

مشاور امور جوانان کمیته امداد گفت: کمیته امداد نگاه بنیادی به امور جوانان به‌ویژه دانش آموزان و دانشجویان نخبه تحت حمایت دارد.

به گزارش یزدی نیوز«حمید طاهری جبلی» در جمع نخبگان منتخب تحت حمایت کمیته امداد استان یزد گفت: کمیته امداد نگاه بنیادی به امور جوانان به‌ ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان نخبه تحت حمایت دارد.

 
وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، بیان کرد: توجه ویژه به جوان مؤمن و انقلابی در بیانیه گام دوم انقلاب مورد تأکید قرار گرفته و امر رهبری در این خصوص امری مولوی است و ضرورت دارد اهتمام و سرمایه‌گذاری نسبت به جوانان به‌ویژه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد صورت پذیرد.
 
مشاور امور جوانان کمیته امداد در ادامه در جلسه پرسش و پاسخ به سؤالات نخبگان در تمامی زمینه‌ها و ابعاد پاسخ داد و سپس در نشست‌های جداگانه با هیئت اندیشه‌ورزان جوان کمیته امداد استان یزد و همچنین مسئولان و فعالان فرهنگی استان از ادارات مختلف همچون سازمان تبلیغات اسلامی، شبکه فعالان ازدواج (شفا)، ستاد اقامه نماز، اداره اوقاف و امور خیریه و اداره کل ورزش و امور جوانان استان یزد دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
مشاور امور جوانان کمیته امداد در ادامه سفر به استان یزد با حضور در منزل تعدادی از نخبگان تحت حمایت این نهاد در شهرستان یزد از نزدیک با مسائل و مشکلات آنان آشنا شد.
 
به نقل از روابط عمومی کمیته امداد یزد، هم‌اکنون حدود ۱۰۰ دانش آموز، دانشجو و طلبه نخبه تحت حمایت کمیته امداد استان یزد قرار دارند.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..