کمیسیون بازرسی اتحادیه میوه و تره‌بار یزد فعال شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از فعال سازی کمیسیون بازرسی اتحادیه فروشندگان میوه‌وتره‌بار شهرستان یزد در راستای بررسی مسائل موجود با هدف ساماندهی صنف میوه و تره بار خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزمحمدرضا علمدار یزدی  اظهار داشت: در راستای فعال سازی کمیسیون بازرسی اتحادیه میوه و تره بار و بررسی مسائل موجود، ضمن تشکیل جلسه با این اتحادیه، خواستار پیگیری برنامه‌های پیش رو در زمینه فعال سازی کمیسیون‌های بازرسی این اتحادیه با هدف ساماندهی صنف مربوطه هستیم.

 
وی بیان کرد: صدور فاکتور فروش توسط میادین میوه و تره بار، طرح منطقه بندی و تقسیم شهری و انجام بازدیدهای مشترک با نمایندگان اتحادیه، برنامه ریزی برای رفع مشکلات فروش مدتی در میادین میوه، ایجاد برنامه یکپارچه برای واحدهای صنفی در صدور فاکتور به مشتری، اخذ تدابیر لازم برای جلوگیری از ایجاد تبعات ناشی از حضور اتباع در میادین میوه و تره بار از جمله مسائلی است که در این زمینه مورد پیگیری قرار گرفته است.
 
علمدار یزدی از انجام بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ مورد بازرسی و ۳۲۴ فقره تخلف خبر داد و گفت: این تخلفات در قالب ۲۶۸ پرونده به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.
 
وی با اشاره به اینکه این پرونده‌ها مربوط به سال جاری است، عنوان کرد: ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده در این زمینه بالغ بر ۴۰۸ میلیون و ۸۳۸ هزار است.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد همچنین عنوان کرد: تلفن ۱۲۴ این سازمان و سامانه اینترنتی ۱۲۴.ir برای دریافت گزارشات مردم و رسیدگی سریع به آنها در اختیار شهروندان است.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..