رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد:

نانوایی‌های متخلف یزد امسال ۶۰ میلیون تومان جریمه شدند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: به دنبال بازرسی از نانوایی‌های سطح استان یزد، واحدهای متخلف امسال نزدیک به ۶۰ میلیون تومان جریمه شدند.

به گزارش یزدی نیوزمحمدرضا علمدار یزدی از انجام ۲ هزار بازرسی و تشکیل ۱۰۲ پرونده تخلف در بازدید از نانوایی‌های سطح استان در سه ماهه اول سال جاری خبر داد.

 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد بیان کرد: ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده بالغ بر ۵۸۰ میلیون و ۶۱۴ هزار ریال بوده است.
 
وی ادامه داد: بازدید از نانوایی‌های سطح استان عموماً به صورت گشت مشترک و با حضور بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، نمایندگان فرمانداری شهرستان، بازرسان اتاق اصناف و اتحادیه صنف نانوایان صورت می‌پذیرد.
 
علمدار یزدی گفت: در این بازدیدها مشاهده عملکرد مثبت و یا منفی واحدهای نانوایی بر روند درخواست افزایش سهمیه و یا کاهش سهمیه نانوایان تأثیر می‌گذارد.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد افزود: برگزاری گشت مشترک بازرسی در سطح شهرستان‌های تابعه نیز در حال انجام است و در این رابطه اقدامات مشابه به عمل می‌آید.
 
علمدار یزدی از همشهریان درخواست کرد: برای ارائه هرگونه گزارش و پیشنهاد با تلفن ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد تماس حاصل کنند.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..