استاندار یزد:

مردم تخلفات در عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی را گزارش دهند

استاندار یزد از مردم ‌استان خواست: در صورت تخلف مراکز مختلف در ‌عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، با استفاده از سامانه های ارتباطی موارد را به سازمان صمت، گزارش دهند.

به گزارش یزدی نیوز محمدعلی طالبی، در نشست ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که با حضور ویدئو کنفرانسی فرمانداران استان و اعضای ستاد، به منظور بررسی آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان، هماهنگی‌های لازم برای اجرای آخرین مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و اتخاذ تصمیماتی جدید برای مقابله با این بیماری در استان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه هیچکدام از شهرستان‌های استان به عنوان شهرستان قرمز اعلام نشده است و بر همین اساس اعمال محدودیت‌هایی همچون تعطیلی برخی واحدها و محدودیت‌های ترددی ممکن نیست اما بر اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تاکید داریم.

 
استاندار یزد ادامه داد: بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا، استفاده از ماسک در مکان‌های عمومی و مسقف و ادارات دولتی اجباری خواهد بود و هرگونه خدمات تنها به کسانی داده می‌شود که از ماسک استفاده می‌کنند.
 
وی افزود: باید نظارت‌های جدی برای رعایت این مصوبات انجام شود و دستگاه‌های دولتی حداکثر همکاری با تیم بازرسی ناظر بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی را داشته باشند.
 
طالبی تصریح کرد: به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی شهروندان، صدا و سیما، رسانه‌ها، شهرداری‌ها و دستگاه‌های مختلف، تبلیغات و فرهنگسازی های لازم را انجام دهند.
 
استاندار یزد گفت: از مردم می‌خواهیم در صورت تخلف مراکز مختلف در عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، با استفاده از سامانه‌های ارتباطی به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، تخلفات را گزارش دهند.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..