جایگاه دوم یزد از سهم بازار تلفن همراه در کشور

مدیر مخابرات استان یزد کسب رتبه دوم کشوری از سهم بازار تلفن همراه را از موفقیت‌های این استان برشمرد.

به گزارش یزدی نیوز«محمدرضا زارع» در این دیدار و گفت‌وگو با «محمد رضا دشتی» نماینده مردم شهرستان اردکان در مجلس شورای اسلامی که در محل دفتر مدیریت مخابرات منطقه برگزار شد، گزارشی از عملکرد مخابرات در سطح استان و بویژه حوزه شهرستان اردکان ارایه کرد و گفت: ۱۵ مرکز تلفن در شهرستان اردکان با ۳۸ هزار شماره تلفن ثابت و ۱۲۵ هزار مشترک دایمی و اعتباری همراه اول در حال کار هستند.

 
مدیر مخابرات منطقه یزد در ادامه به سهم بازار همراه اول نیز اشاره کرد و کسب رتبه دوم کشوری از سهم بازار تلفن همراه را از موفقیت‌های استان برشمرد.
 
«حسین میرزاده» رئیس اداره مخابرات اردکان هم با اشاره به شاخص‌های ممتاز ارتباطات در شهرستان اردکان، خاطرنشان کرد:  متاسفانه بالغ بر ۷ میلیارد ریال وصول نشدن درآمدهای شهرستان و فاقد کارکرد بودن  ۴۰ درصد از تلفن‌های ثابت در اردکان از جمله مشکلات عمده مخابرات این شهرستان است.
 
«محمد رضا دشتی» نماینده مردم اردکان نیز در این دیدار از عملکرد در خور تحسین مخابرات استان و شهرستان اردکان در جهت توسعه ارتباطات قدردانی کرد.
 
وی همچنین از مدیر مخابرات منطقه یزد خواست با هماهنگی وزارت ارتباطات نسبت به راه‌اندازی موزه مخابرات در شهرستان اردکان اقدام کند و قول مساعد داد در  زمینه کسب مجوز، تملک ساختمان و دریافت اعتبارات در زمینه راه‌اندازی این موزه پیگیری‌های لازم را بعمل آورد. 
 
به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات منطقه یزد، دشتی در این دیدار از مرکز فنی omc مخابرات در مجتمع مخابراتی امام حسین‌(ع) یزد نیز بازدید کرد.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..