راه‌اندازی مرکز راهبردی اندیشه‌ورز ماهر در یزد

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد با اشاره ضرورت استفاده از ظرفیت نخبگان برای مدیریت صحیح منابع، از راه‌اندازی مرکز راهبردی اندیشه‌ورز ماهر با مشارکت مجمع نمایندگان و سپاه الغدیر در استان یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزدکتر«سیدجلیل میرمحمدی» با اشاره به راه‌اندازی مرکز راهبردی اندیشه ورز در سپاه الغدیر،‌ اظهار کرد: استفاده از ظرفیت نخبگان انقلابی و صاحبان تجربه در حوزه‌های مختلف، از جمله مهمترین اهداف راه‌اندازی این مرکز راهبردی در استان یزد است.

 
وی با بیان این‌که تشکیل کارگروه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و علمی، از جمله ویژگی‌های مرکز راهبردی سپاه الغدیر در استان یزد، افزود: تهیه طرح‌های مختلف توسعه ای برای استفاده نمایندگان استان مهمترین خروجی جلسات این مرکز راهبردی است.
 
رئیس مجمع نمایندگان استان یزد در ادامه،‌گفت:‌ نمایندگان استان بعد از دریافت طرح‌های تهیه شده در مرکز راهبردی ماهر متناسب با عضویت درکمیسیون‌های تخصصی مجلس و همچنین ارتباط با دیگر کمیسیون‌ها نسبت به ورود طرح‌های کارشناسی شده به مجلس اقدام کرده و سعی بر تصویب آنها برای بهره برداری در گستره ملی خواهند داشت.
 
میرمحمدی همفکری و هم‌افزایی مشترک بین مجمع نمایندگان استان و کارگروه‌های هفتگانه مرکز ماهر را از دیگر ویژگی‌های این مهم دانست و تصریح کرد: نخبگان استان باید در بخش نظارت هم یاری گر نمایندگان باشند.
 
این مسئول نظارت مستمر بر عملکرد نمایندگان مجلس و کمک کردن به نظارت نمایندگان مجلس بر عملکرد قوه مجریه در استان را ضروری دانست و بیان کرد:‌ جلسات راهبردی مرکز ماهر به صورت ماهانه با حضور نمایندگان مجلس در یزد برگزار می‌شود.  
 
نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: مجمع نمایندگان استان یزد آماده دریافت پیشنهاداتی مبنی ارائه راهکارهای تقویت نظارت بر عملکرد نمایندگان است.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..