پیام مدیرکل دفتر روستایی و شوراهای استانداری یزد در خصوص فرا رسیدن ۱۴ تیرماه، روز دهیاری

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری به مناسبت فرا رسیدن 14 تیرماه روز دهیاری، پیامی را به شرح زیر صادر کرد :

به گزارش یزدی نیوز متن کامل پیام "محمود زارع رشکوئیه" مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری به شرح زیر است:

 
روستا ها به عنوان یکی از بسترهای مهم و حائز اهمیت در توسعه ایران عزیز اسلامی است و فرهنگ نشأت گرفته از فرهنگ روستا، فرهنگی آمیخته با صداقت، درستی، سخت کوشی و قناعت است که ترویج آن، نوشداروی بسیاری از مسائل و مشکلات امروز کشور است.
 
در این میان، مهم ترین عرصه برای توسعه روستاها، شوراهای اسلامی هستند که به عنوان مظهر حقیقیی مشارکت روستاییان عزیز در مدیریت این موتورهای محرکه اقتصادی و فرهنگی کشور، به ایفای نقش تاریخی خویش می پردازند و با انتخاب دهیارانی معتمد، مردم دار، متخصص و قانون دان، راه را برای تحقق خواسته های روستاییان عزیز در حوزه های مختلف آبادانی روستایی فراهم می آورند.
 
خوشبختانه دهیاران عزیز استان یزد، با سختکوشی و تلاش مضاعف خویش توانسته اند طی سالهای اخیر قدم های بلند بسیاری را با توجه به رویکرد مثبت دولت برای کمک به توسعه همه جانبه روستاهای کشور، بردارند و خالق جلوه های زیبایی از آبادانی و توسعه روستایی گردند که شایسته قدردانی است.
 
 اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن ۱۴ تیرماه روز دهیاری به همه اعضای خدوم و سختکوش شوراهای اسلامی روستاها و همچنین دهیاران عزیز و پر تلاش استان دارالعباده یزد موفقیت همگان را در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) و در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید از درگاه حضرت دوست مسئلت می نمایم.
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..