پدر شهیدان محمود و نعمت الله فلاح زاده آسمانی شد

no-thumbs

حاج حسین فلاح زاده پدر شهیدان محمود و نعمت الله فلاح زاده دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزحاج حسین فلاح زاده پدر شهیدان محمود و نعمت الله فلاح زاده پس از سالها تحمل رنج فراغ فرزند دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
او هرگز فراق فرزندانش را تاب نیاورد، روزی پا به پای آنان در میدان جنگ و در راه حفظ ایران و اسلام قدم برداشت. دو فرزندش محمود و نعمت الله در سال های ۶۰ و ۶۵ شهید شده و امروز پس از گذشت غریب به ۳۰ سال روح حاج حسین نیز آسمانی شد تا در کنارشیرمندانش به آرامش ابدی برسد و درد فراق اینچنین پایان پذیرد.
حاج حسین فلاح زاده متولد سال ۱۳۰۸ در سن ۸۴ سالگی، روز گذشته بر اثر بیماری در شهر شیراز دار فانی را وداع گفت.
 وی دارای ۷ فرزند بود که محمود دومین پسر خانواده در سال ۶۰، درعملیات ثامن الائمه و در سن ۲۷ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمد و چهارمین پسر مرحوم فلاح زاده، نعمت الله بود که او هم در عملیات کربلای ۵ حضور یافت و در سال ۶۵ زمانی که بیش از ۲۴ بهار از عمر پربرکت او نمی گذشت، به بردار شهیدش وخیل عظیم شهدا پیوست.
شادروان حاج حسین  فلاح زاده از جملۀ پدران عزتمند و انقلابی بود که با تقدیم عزیزترین گوهرهای حیاتش به رسالت الهی و انقلابی خویش عمل نمود و خود نیز سال ها در کنار فرزندانش در جبهه به عنوان راننده کامیون به این نظام و انقلاب خدمت کرد.
شایان ذکر است پیکر این پدر بزرگوار صبح جمعه ۱۶ مردادماه از تکیه حضرت اباالفضل (ع) محله نبادان، بر روی دست های امت شهید پرور ابرکوه تشییع و سپس در کنار گلزار شهدای شهرستان به خاک سپرده خواهد شد.

بخش نظردهی بسته شده است..