روحانی:

ملت ایران در دفاع مقدس با نیروی ایمان، خدمت و ایثار پیروز شد

رییس جمهوری با اشاره به اینکه ملت ایران در دفاع مقدس با نیروی ایمان، خدمت و ایثار پیروز شد، تصریح کرد: روزی که فتح المبین به ثمر نشست، روزی که والفجر هشت و فاو در اختیار رزمندگان ما قرار گرفت؛ همه آن روزها که پیروزی دفاع مقدس این سرزمین بود، لرزه بر اندام صهیونیست‌ها افتاد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزحجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در اجتماع بزرگ مردم اسلام شهر، بهارستان و رباط کریم در جنوب غرب تهران با بیان اینکه ملت ایران در طول ماه‌های گذشته بخشی از توان قدرت و توان فوق العاده خود را به رخ جهانیان کشید گفت: این ملت از لحاظ سیاسی و اجتماعی در برابر تمام قدرت‌های جهان، انقلاب عظیم و بزرگی را به ثمر نشاند و استقلال را برای این کشور و آزادی و عزت را برای این مرز و بوم به ارمغان آورد و در برابر هیچ قدرتی نهراسید و توانست پرچم جمهوری اسلامی ایران را به رهبری امام راحل رضوان الله تعالی علیه در این سرزمین ایمان و استقامت به اهتزاز درآورد.
وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس این ملت با ایستادگی در برابر همه قدرت‌های بزرگ به یک معنا و سلاح‌ها و تجهیزاتشان با نیروی ایمان، خدمت و ایثار ارتش، سپاه و بسیج و همه مردم در برابر متجاوزین ایستادند قدرت دفاعی خود را به رخ جهانیان کشیدند و پیروز شدند و امروز ملت بزرگ ایران قدرت بزرگ خود و قدرت دیپلماسی خود را در برابر جهانیان به خوبی نشان داد.
رییس جمهوری گفت: شما می‌بینید در تاریخ دهه‌های گذشته سه مرتبه اسرائیل غاصب به لرزه درآمد و سه مرتبه لرزه بر اندام متجاوزین صهیونیست در این منطقه افتاد، یک بار ۲۲ بهمن آن وقت که انقلاب ما پیروز شد و آن وقت که لا اله الا الله بر تمام کلمه کفر جهانی به پیروزی رسید.
وی افزود: آن‌ها احساس کردند زمان فروپاشی آن‌ها فرا رسیده است بار دیگر زمانی که ملت بزرگ و قدرتمند ما در برابر دفاع هشت ساله به پیروزی دست یافتند، روزی که خرمشهر فتح شد، روزی که فتح المبین به ثمر نشست، روزی که والفجر هشت و فاو در اختیار رزمندگان ما قرار گرفت همه آن روزها که پیروزی دفاع مقدس این سرزمین بود، لرزه بر اندام صهیونیست‌ها افتاد.
رییس جمهوری ادامه داد: امروز روز سوم است بعد از توافق ایران با قدرت‌های بزرگ جهانی معروف به توافق وین شما می‌بینید آن رژیمی که از صبح تا غروب از ترس فریاد می زند رژیم صهیونیست غاصب اسرائیل است. شما می‌بینید امروز از این توافق بزرگ همه منطقه و ملت‌های منطقه و ملت بزرگ ایران خوشحال است جز صهیونیست‌ها و جنگ طلبان در آمریکا. این روز پیروزی سوم ملت بزرگ ایران است.
دکتر روحانی در بخشی از سخنان خود با اشاره به پیروزی‌های ملت ایران از همه جوانان، اندیشمندان، دانشگاهیان و دانشمندان هسته ای به خاطر ایثار تلاش و ایستادگی‌شان و همچنین از شهدای عزیز که جانشان را فدا کردند، تقدیر و تشکر کرد.

بخش نظردهی بسته شده است..