فرماندار میبد:

همه دستگاهها و ادارات در برابر خون شهدا و ایثارگران مسئولند

نشست شورای مشورتی ایثارگران شهرستان میبد با حضور فرماندار، نماینده دفتر امام جمعه،سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران میبد و اعضای شورای مشورتی ایثارگران در فرمانداری میبد تشکیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزجلسه شورای مشورتی ایثارگران شهرستان میبد با حضور حسین فلاح فرماندار میبد، شیخ محمدعلی فاضلی نماینده دفتر امام جمعه میبد، علی اکبر محمدرضاپور سرپرست بنیاد میبد و اعضای شورای ایثارگران در محل فرمانداری میبد برگزار شد.
حسین فلاح فرماندار میبد با بیان ایثارگریهای شهدا و ایثارگران در طول دفاع مقدس بر لزوم رسیدگی به خانواده های آنان تاکید کرد و از مسئولین بنیاد شهید میبد که با سعه صدر به بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات مربوط به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران می پردازند، تشکر کرد.
فلاح خاطر نشان کرد: شهدا و جانبازان و آزادگان سرافراز به ما عزت بخشیدند و خدمت و تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران یکی از تکالیف مهم همه مسئولین و دستگاههاست و همه در برابر خون شهدا مسئولند و ادارات باید همه توان خود را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بکار گیرند.
در ادامه محمدرضاپور سرپرست بنیاد میبد ضمن تشکر از حمایتهای فرمانداری و امام جمعه میبد گزارشی از برنامه های سال ۹۳ و طرح سپاس و هم چنین برنامه های مربوط به ۲۶ مرداد گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به سمع و نظر حاظرین رساند.
در پایان نیز اعضای شورای مشورتی ایثارگران نقطه نظرات خود در رابطه با فعالیتهای بنیاد و دیدار از خانواده ها شهدا و ایثارگران و برنامه های گرامیدا شت سالروز ورود آزدگان را ارائه کردند.

بخش نظردهی بسته شده است..