میبد رتبه اول طرح تحول سلامت استان یزد

no-thumbs

فرماندار میبد با اشاره به طرح تحول سلامت و آثار و برکات آن اظهار کرد:خوشبختانه با اجرای خوب طرح تحول سلامت در میبد، این شهرستان توانست در استان رتبه اول را در این زمینه به خود اختصاص دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزحسین فلاح در جمع خبرنگاران گفت:بیمارستان امام جعفر صادق (ع) شهرستان میبد رتبه اول اجرای طرح تحول سلامت در بین بیمارستانهای استان یزد را به دست آورد.

وی افزود:درسال دولت و ملت همدلی و همزبانی که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است و در طول این دو سال با نگاه خوبی که در دولت تدبیر و امید وجود داشت در حوزه اقتصادی ،میراث فرهنگی صنایع دستی ،نشاط اجتماعی و پروژه های عمرانی اتفاقات بزرگی در شهرستان میبد رخ داده است .
فلاح با بیان اینکه در این مدت در مجموع در حوزه پروژ های عمرانی اعتبارات ما نزدیک ۲ و نیم برابر نسبت به سال های قبل افزایش یافته است گفت:این نشان دهنده این است که دولت توجه خاصی به پروژه های عمرانی داشته است .
وی با قدردانی از تلاش مسئولین در پی گیری امور شهری و مردم در امور مشارکتی و خیری گفت:این نگاه و رویکرد باعث اقدامات بسیار مطلوب درحوزه عمران روستایی و شهری در شهرستان شده است که امیدواریم همچنان مردم با ارائه نکته نظرات خود ما را در پیشبرد و توسعه و عمران و آبادانی یاری دهند .
فرماندار میبد در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش میراث فرهنگی گفت :با اهتمام دولت و مزیت هایی که در شهرستان میبد وجود داشت؛خوشبختانه اعتبارات ما در حوزه میراث هم نزدیک ۴ برابر شده است که کاملا مشهود است .
فلاح افزود:درفصل عمران شهری هم با عنایت ویژه ای که دولت داشته اقدامات خوبی مخصوصا در بهسازی معابر دربخش های شهری و مناطق روستایی انجام شده است .
وی خاطرنشان کرد :در راههای مواصلاتی و روشنایی معابر شهرستان هم اقدامات خوبی انجام شده است .
فلاح با اشاره به طرح تحول سلامت و آثار و برکات آن هم گفت:خوشبختانه اجرای خوبی که مسئولین بیمارستان و مراکز بهداشت و درمان داشتند شهرستان میبد توانست رتبه اول را در این زمینه به خود اختصاص دهد .
فرماندار میبد در ادامه با اشاره به تحولات دانشگاهها هم گفت :در حوزه آموزش عالی خوشبختانه دانشگاههای ما به سمت کیفی سازی رفته اند و عمده پذیرش دانشگاههای ما در سطح کارشناسی ارشد و دکتری است .
وی از ایجاد شعبه جامعه المصطفی العالمیه در آینده نزدیک هم خبرداد و گفت:بعد از واگذاری زمین قرار است شعبه ایی از جامعه المصطفی در شهرستان میبد ایجاد شود که قطعا کار ارزشمندی است.
وی با اشاره به بحث منطقه ویژه اقتصادی میبد هم گفت:نگاهمان ادامه این مسیر است تا حرکت هایی که در حال انجام است موقعیت این منطقه اقتصادی در شهرستان تثبیت شود .
فرماندار میبد گفت:منطقه ویژه اقتصادی ۲هزار هکتاری میبد پتانسیل ،ظرفیت و ویژگی های خیلی خوبی دارد و رویکرد شهرستان استقرار صنایع پاک و کم آبخواه است تا توان و پویایی اقتصادی شهرستان را در چشم انداز بالا ببریم .
وی با اشاره به مشکلات صنایع کاشی و سرامیک هم گفت:دربحث صنعت چالش هایی داشتیم اما با حسن نظری که مدیران صنعت به معیشت عموم مردم و مدیران کارخانه ها داشتند خوشبختانه تا الان این مسائل مدیریت شده است امیدوارم در فضایی که در کسب و کارشکل میگیرد مشکلات صنعتی ما هم به حداقل برسد و توسعه و پیشرفت شهرستان هموار باشد .شهرستان میبد با ۹۵ هزار نفر جمعیت در ۵۰ کیلومتری شمال یزد واقع ا ست.ایرنا

 

بخش نظردهی بسته شده است..