حمایت سازمان مدیریت یزد از همایش های راهکار محور

no-thumbs

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد به اعتبار یک میلیاردی بخش پژوهش در سال 93 اشاره کرد و گفت: سازمان مدیریت از همایش هایی که منجر به ارائه راهکار برای حل مشکلات استان شود، حمایت می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزحمید رضا نصیری زاده در دیدار با فرماندار و مسئولان شهرستان اشکذر که در محل سازمان مدیریت برگزار شد با تاکید بر تسلط مسئولان شهرستان ها بر آیین نامه های ابلاغی و ظرفیت های بودجه سنواتی گفت: موارد مهم و ظرفیت های خوبی در آیین نامه ها و ظرفیت های بودجه قرار داد، که تسلط بر آنان به پیشبرد و توسعه شهرستان ها کمک می کند.


وی در ارتباط با قانون "استفاده متوازن از امکانات کشور برای ارتقای سطح مناطق کمتر توسعه یافته"، موضوع اصلاح ماده ۱۸۰ قانون برنامه پنجم توسعه گفت: این شاخص ها در کل کشور یکسان است ولی بر اساس داده ها، سهم هر شهرستان از منابع مشخص می شود.


وی افزود: دولت بر ارائه آمار صحیح و شفاف توسط دستگاه ها تاکید دارد چراکه در این صورت برنامه ها در مسیر صحیح پیش خواهد رفت.


نصیری زاده در بخش دیگری از سخنان خود به اعتبار یک میلیاردی بخش پژوهش در سال ۹۳ اشاره کرد و گفت: سازمان مدیریت از همایش هایی که منجر به ارائه راهکار برای حل مشکلات استان شود، حمایت می کند.


وی به اعتبار هزار میلیاردی امسال کشور برای ماندگاری در روستاها پرداخت و افزود: هر دهستان مجاز است حداکثر سه طرح را در این خصوص معرفی نماید.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی همچنین بر ارائه طرح هایی که قابلیت جذب اعتبارات ملی در بودجه ۹۵ دارند، تاکید کرد.


فرماندار اشکذر نیز در این دیدار، سازمان مدیریت و برنامه ریزی را موتور محرکه استان توصیف کرد و گفت: سهم شهرستان از اعتبارات استان ۵.۵ درصد است که امید است این میزان در سالجاری افزایش یابد.

شاه حسینی افزود: این شهرستان ۲۵ طرح با پیشرفت ۷۰ درصد دارد.

وی همچنین از سازمان مدیریت درخواست کرد تا بمنظور استفاده بهینه از منابع، طرح های ایجادی دستگاه ها با مشورت مسئولان شهرستان مورد نظر، در دستور قرار بگیرد.


در این دیدار، معاون فرماندار، بخشداران و شهرداران اشکذر و خضرآباد نیز حضور داشتند.خبرانلاین

بخش نظردهی بسته شده است..