پارک آیت‌الله خاتمی در یزد مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد

no-thumbs

شهردار منطقه 3 یزد از بهره‌برداری پارک آیت‌الله خاتمی در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این پارک، نیاز مردم منطقه به فضای سبز تامین می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزاحمد خواجه‌ منصوری، بعد از ظهر امروز در نشستی خبری با اشاره به اینکه توسعه فضای سبز و پارک‌های درون محله‌ای از سیاست‌های اصلی شهرداری است، اظهار داشت: احداث چند پارک در منطقه ۳ در دستور کار قرار گرفته و به زودی در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: پارک‌ آیت‌الله خاتمی به اتمام رسیده و به زودی طی مراسمی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

خواجه منصوری همچنین از احداث پارک کوثر شهید قندوی و ساماندهی پارک آزادگان خبر داد و یادآور شد: تلاش شده تا پارک‌ها و فضاهای سبز موجود در منطقه در خور شأن مردم احداث شود.

شهردار منطقه ۳ یزد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه این منطقه ۳هزار هکتار مساحت و ۸۰ هزار نفر جمعیت دارد، بیان کرد: اعتبارات عمرانی شهرداری منطقه ۳ در سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش ۴۰ درصدی داشته است.

وی با بیان اینکه ۷.۵ میلیارد تومان از اعتبار عمرانی باید در شش ماهه اول سال هزینه شود، عنوان کرد: پروژه‌هایی نظیر پیاده‌روسازی خیابان تیمسار فلاحی، پیاده‌روسازی بلوار دانشگاه و ساماندهی برخی معابر دیگر با این اعتبار در حال انجام است.

خواجه منصوری همچنین از زیرسازی آسفالت ۳۰ هزار مترمربع از معابر یزد در منطقه سه خبر داد و خاطر نشان کرد: در حال حاضر روکش آسفالت بلوار پاسداران و چند خیابان دیگر نیز در دست اجرا است.

کارشناس حمل و نقل شهرداری یزد نیز در این نشست از هوشمندسازی ۴۰ تقاطع در سطح شهر و نصب دوربین‌های کنترل سرعت خبر داد و اظهار داشت: هشت دوربین دیگر نیز به زودی در تقاطع‌ها و میادین مهم یزد نصب می‌شود.

علی نادری نسب عنوان کرد: ترافیک در هسته مرکزی شهر یزد مدیریت می‌شود و مسیرهای مناسب برای عبور معلولان و پیاده‌روهای عرضی نیز در معابر یزد در نظر گرفته شده است.فارس

بخش نظردهی بسته شده است..