فوتبال یزدبدون همراهی جدی مسوولان به جایی نمی رسد

no-thumbs

رییس هیات فوتبال استان یزد گفت: فوتبال این استان بدون همراهی و حمایت جدی و عملی مسوولان ارشد به جایی نمی رسد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز محمد حسین رسولزادگان  در گفت و گو با خبرنگاران فعال ورزشی همراه با فوتبال یزد افزود: رشته فوتبال بسیار هزینه بر است و بدون شک برای توسعه و حضور در لیگ های کشور به همراهی و حمایت نیاز دارد .

وی اضافه کرد: مسوولان ارشد استان یزد باید مثل سایر موارد با جدیت در رشته فوتبال و حمایت و تقویت تیم ها ورود کنند و از صاحبان صنایع بخواهند تا بخشی از اعتبارات خود را به این رشته اختصاص دهند .
این مسوول با اشاره به اینکه هیات فوتبال خود هیچ اعتباری از لحاظ مادی ندارد تصریح کرد: کار هیات فوتبال نظارت و برنامه ریزی است و در این خصوص با جدیت به کار خود مشغول است .
رسولزادگان گفت: برای همین دو تیم فولاد یزد و تربیت نوین و حتی سایر تیم هایی که به عنوان نماینده استان یزد در لیگ های کشوری حضور دارند بارها با مسوولان امر جلسه گذاشته است .
وی افزود: در این جلسات قرار شده تا تیم های فوتبال استان یزد برای حضور جدی در لیگ های کشوری حمایت مادی شوند که متاسفانه هنوز این قول ها جنبه عملی به خود نگرفته است .
رییس هیات فوتبال استان یزد اظهار داشت: در مدت یک ماه و نیم گذشته حداقل ۱۰ مرتبه با استاندار و مسوولان استانداری جلسه و تماس تلفنی و درخواست کتبی داشتیم که این دو تیم لیگ یزد حمایت شوند و کارهای لازم برای حمایت از این تیم ها انجام شود.
رسولزادگان گفت: با اداره ورزش و جوانان و دیگر مسوولان نیز جلساتی داشتیم که بتوانیم حمایت لازم برای این دو تیم را جلب کنیم و این دو تیم به عنوان آبرو و ویترین فوتبال یزد با قدرت در لیگ های کشور وارد شوند.
وی خاطر نشان کرد: علت اصلی مشکلات این است که خیلی از مسوولان تصمیم گیرنده در ارتباط با فوتبال یزد خود فوتبالی نیستند و تصمیم های درستی در ارتباط با فوتبال نمی گیرند.
رسول زادگان گفت: برای نخستین بار در تاریخ فوتبال یزد لیگ نونهالان، نوجوانان برای تقویت فوتبال پایه در یزد راه اندازی شد و حتی به صورت کامل همه بازی ها رایگان شد اما امسال بودجه نداریم و نمی توانیم بازی ها را به صورت رایگان برگزار کنیم.
وی ادامه داد: برای هر مسابقه ای که در سطح استان یزد برگزار می شود نزدیک به ۴۰۰ هزار تومان هزینه صورت می گیرد و نمی توان این هزینه ها را بدون منبع مالی تامین کرد.ایرنا

 

بخش نظردهی بسته شده است..