پذیرش دانشجودر ۷۰ رشته تحصیلی دانشگاه آزادیزد

no-thumbs

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد از پذیرش دانشجوی با آزمون و بدون آزمون در بیش از 70 رشته تحصیلی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزمحمدرضا احمدزاده در مورد پذیرش دانشجو و ادامه تحصیل در این دانشگاه به خبرنگار آنا گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد از دی ۱۳۶۱ با هدیه حضرت امام (ره) و با همت مرحوم دکتر علی سلطانی با جذب ۱۸۰ دانشجو در ۴ رشته تحصیلی کار خود را آغاز کرد و امروز با بیش از ۱۵۰۰۰ دانشجو در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری حرفه‌ای و دکتری تخصصی جزو یکی از دانشگاه‌های آزاد اسلامی برتر کشور و همچنین بزرگترین مرکز آموزش عالی استان یزد است.

وی ادامه داد: با درایت دکتر میرزاده ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی و سخت‌کوشی دکتر محمدرضا اسلامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد، زمینه ارتقاء این دانشگاه، چه در زمینه‌های علمی و چه در زمینه‌های فرهنگی بیش از پیش فراهم آمده و روز به روز شاهد رونق این دانشگاه در عرصه‌های مختلف هستیم.

احمدزاده در مورد درخشش دانشجویان این دانشگاه در عرصه‌های مختلف گفت : دانشگاه آزاد اسلامی یزد در بسیاری از موارد از افتخارات کسب شده توسط دانشجویانش به خود می‌بالد. کسب پی در پی موفقیت توسط تیم رباتیک این دانشگاه در کشور و جهان، کسب موفقیت تیم‌های عمرانی این دانشگاه در مسابقات بتن و پل‌های ماکارونی و کسب موفقیت های ورزشی و… زمینه مساعدی برای بروز استعدادهای نهفته در بین جوانان جویای علم و تبدیل به بالفعل کردن آن فراهم کرده است.

وی در مورد نحوه انتخاب رشته و اطلاعات تکمیلی دانشجویان علاقه‌مند به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: علاقه‌مندان ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی یزد تا ۲۵ مرداد فرصت دارند از طریق سایت www.azmoon.org ،۲۰ رشته محل جدید را انتخاب کرده و یا گزینه انتخاب رشته بدون کنکور را انتخاب کنند. اطلاعات کد رشته‌های موجود در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در سایت www.iauyazd.ac.ir قابل دسترسی و مشاهده است. همچنین کارشناسان این دانشگاه از طریق شماره تلفن های ۳۱۸۷۲۴۸۱و ۳۱۸۷۲۴۸۲ آماده جوابگویی به داوطلبان هستند.

بخش نظردهی بسته شده است..