عملیات اجرایی گازرسانی به دهستان های سخوید و زردین

no-thumbs

تفت با آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به برخی مناطق روستایی به پیشواز هفته دولت رفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز“محمود زارع رشکوییه” در این مراسم با بیان این که یکی از اقدامات مهم سال گذشته که از سوی فرمانداری شهرستان تفت به طور جدی پیگیری شد عملیات گاز رسانی به روستاها و دهستان های توابع شهرستان تفت بود ادامه داد: آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به دهستان های سخوید و زردین و برخی دیگر از روستاهای بخش گاریزات، در ادامه روندی است که مدیریت ارشد شهرستان برای توسعه مناطق روستایی شهرستان در پی گرفته است و تا تکمیل کامل حلقه گازرسانی به مناطق روستایی شهرستان تفت ادامه خواهد داد.

وی دامه داد: سال گذشته سال سرعت بخشیدن به پروژه های گازرسانی به شهرستان بود که خوشبختانه با مساعدت مقامات عالی کشور، استاندار و معاونین ایشان توانستیم بخش مهمی از پروژه گازرسانی به مناطق مختلف روستاهای شهرستان را آغاز نماییم که انشاالله با تداوم این روند، شاهد تامین زیرساخت نعمت خدادادی گاز در همه مناطق شهرستان باشیم.

فرماندار تفت با بیان این که هر کجا زیرساختهایی مثل آب، برق و گاز فراهم آید زمینه برای توسعه آن بخش بیش از پیش فراهم می شود گفت: تامین زیرساختها در مناطق روستایی ضمن آن که سرمایه گذاران را برای فعالیت در منطقه ترغیب می کند رفاه اجتماعی را نیز در منطقه افزایش می دهد.

زارع با تجلیل از نگاه ویژه دولت تدبیر و امید در تکمیل زیرساختها در مناطق روستایی اظهار داشت: دولت به رغم مواجهه با مشکلات اعتباری و بودجه‌ای، توجه خاص و ویژه ای را به مناطق روستایی داشته است که حقیقتا جای تجلیل و سپاسگزاری دارد.

وی تامین زیرساختهای لازم در مناطق روستایی را زمینه ساز رشد و تعالی این نواحی و تضمین کننده ادامه حیات در مناطق روستایی شهرستان ارزیابی کرد و گفت: برخورداری از روستاهای بانشاط و سرزنده، نعمتی ارزشمند برای هر جامعه ای است که باید همه توان خود را در این رابطه به کار بندیم.

بخش نظردهی بسته شده است..