زمان برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی اردکان

no-thumbs

"علی زمانیان" از آغازبکار دومین جشنواره تئاتر خیابانی اردکان از 14 همین ماه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزرئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردکان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه یزد در اردکان با اشاره به آغازبکار دومین جشنواره تئاتر خیابانی اردکان از ۱۴ مرداد ماه گفت: دومین جشنواره تئاتر خیابانی اردکان با عنوان "شهرسالم" توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردکان و با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر اردکان از تاریخ ۱۴ مرداد ماه آغاز و تا ۲۷ همین ماه ادامه خواهد داشت.

زمانیان از حضور ۸ گروه هنری نمایشی در این جشنواره خبر داد و افزود: ۱۵ و ۱۶ مرداد ماه مراسم داوری این جشنواره به همراه جشن ویژه ای با اجرای برنامه های شاد موسیقی و طنز نیز در نظر گرفته شده اشت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردکان هدف از برگزاری این جشنواره را آموزش فرهنگ شهروندی، ایجاد شور و نشاط اجتماعی و بررسی معظلات اجتماعی برشمرد و خاطرنشان کرد: گروه های شرکت کننده در این جشنواره متشکل از ۸ گروه بومی و عضو انجمن هنرهای نمایشی شهرستان می باشند که با توجه به جدول زمانبندی این جشنواره هر گروه موظف به اجرای کار در مکان های مشخص شده و طبق زمانبندی به عمل آمده می باشند.

این مقام مسئول برگزاری برنامه ها و جشنواره های هنری را در راستای آموزش فرهنگ شهروندی و بررسی معظلات اجتماعی کارآمد توصیف کرد و افزود: مسلماً با برگزاری برنامه های فرهنگی بویژه جشنواره های مختلف مناسبتی و هنری می توان در راه تحقق شعار توسعه متوازن گام برداشت.

زمانیان در پایان از برنامه ریزی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردکان برای برگزاری جشن های مختلف ملی و مذهبی و جشنواره های گونان هنری تا پایان سال جاری در اردکان خبر داد.

گفتنی است اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردکان دارای ۵ انجمن هنری، موسیقی، هنرهای نمایشی، شعر و ادب، خوشنویسی و هنرهای تجمسی و همچنین ۳ آموزشگاه مرتبط با این انجمن ها با فعالیت بیش از  هزار هنرمند می باشد که علاوه بر آن با ۲ موسسه فرهنگی و هنری در ارتباط و فعالیت می باشند.

بخش نظردهی بسته شده است..