سرپرست جمعیت هلال احمر بافق:

اعزام کاروان نیکوکاری هلال احمر به روستاهای محروم‌ بافق

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان بافق گفت: کاروان نیکوکاری جمعیت هلال احمر به روستاهای محروم بافق اعزام شد و به ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مردم این مناطق پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / جعفر حسن پور سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان بافق اظهار داشت: با هدف توسعه فعالیت‌های عام المنفعه جمعیت هلال احمر ، کاروان نیکوکاری داوطلبان و جوانان جمعیت هلال‌ احمر بافق در روستاهای محروم این شهرستان به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی خود پرداختند.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان بافق گفت: جهت ارائه خدمات امدادی – درمانی و فرهنگی برای شهروندان به ویژه افراد مناطق محروم در روستاهای این شهرستان اعضا داوطلب با همکاری و مشارکت اعضا جوانان با اعزام کاروان نیکوکاری جهادی به ارایه‌ خدمات بهداشتی و درمانی به اهالی روستاهای محروم‌  پرداختند.

حسن پور عنوان کرد: هدف از ارائه خدمات کاروان نیکوکاری، کمک رسانی به مردم روستای‌های محروم و فاقد امکانات پزشکی ودرمانی و محرومیت زدایی در این مناطق است.

وی افزود: این اردو‌ها می‌توانند بستری را برای سازندگی مقابله و مواجهه با شرایط سخت فراهم کنند.

سرپرست جمعیت هلال احمر بافق بیان کرد: کسانی که در اردوهای جهادی و کاروان نیکوکاری شرکت می‌کنند روحیه ایثار و از خود گذشتگی در آنان دیده می‌شود و با خلوص نیت لبخند رضایت را بر گونه‌های شهروندان مناطق محروم ماندگار می‌کنند‌.

حسن پور افزود: امداد و کمک‌های اولیه، مهارتهای زندگی، گرفتن تست فشار خون و تست دیابت و ارائه راهکارهای جهت کنترل این بیمارهای شایع و احتمالی، گرفتن تست تعیین گروه خونی، مشاوره امید آینده به زندگی ، آموزش پیشگیری از اعتیاد برای جوانان، توزیع بروشورهای بهداشتی و امدادی، توزیع بسته‌های غذایی به خانواده‌های نیازمندان و ایتام توسط کاروان هلال احمر به شهروندان روستاهای محروم بافق انجام شده است.

بخش نظردهی بسته شده است..