معاون فنی و امور عمرانی فرماندار یزد:

ساماندهی خیابان مسجد جامع با قوت در حال اجرا است

معاون فنی و امور عمرانی فرماندار یزد در بازدید از عملیات اجرایی ساماندهی خیابان مسجد جامع گفت: به جهت قرار گیری موقعیت جغرافیایی خیابان مسجد جامع در بافت تاریخی شهر یزد، این خیابان نیازمند بهسازی و تبدیل نمودن آن از سواره رو به پیاده رو در آینده ای نزدیک هستیم که خوشبختانه با همکاری دستگاه های اجرای...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز، معاون فنی و امور عمرانی فرماندار یزد به همراه معاون عمرانی شهرداری یزد از روند اجرای عملیات ساماندهی خیابان مسجد جامع یزد بازدید نمود.

" امیر شاکری " در حاشیه این بازدید با بیان اینکه ساماندهی خیابان مسجد جامع به عنوان یکی از خواست های کسبه و برخی از اهالی محترم این منطقه بوده است اظهار داشت: از سال گذشته طرح های ساماندهی این خیابان با هدف مرمت و کف سازی، اصلاح مسیر پیاده رو و شبکه روشنایی توسط مشاور تهیه که بعد از بررسی در کارگروهی که بدین منظور در فرمانداری یزد تشکیل شده بود به تصویب رسید.

معاون فنی و امور عمرانی فرماندار یزد با اشاره به مصوبه شورای ترافیک شهرستان مبنی بر پیاده رو شدن این خیابان افزود: به جهت قرار گیری موقعیت جغرافیایی خیابان مسجد جامع در بافت تاریخی شهر یزد، این خیابان نیازمند بهسازی و تبدیل نمودن آن از سواره رو به پیاده رو در آینده ای نزدیک هستیم که خوشبختانه با همکاری دستگاه های اجرایی مرتبط این طرح با قوت در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: در فاز اول اجرای این طرح علاوه بر کاهش عرض خیابان به پنج متر‌،‌از عبور و مرور اتوبوس، مینی بوس، کامیونت ممانعت به عمل خواهد آمد.

" شاکری " در پایان خاطرنشان ساخت: با ساماندهی پارکینگ های موجود در روبروی مسجد حظیره، سه راه خیابان حضرت مهدی (عج) و احداث پارکینگ های جدید مسائل و مشکلات ترافیکی و توقف وسائل نقلیه نیز مرتفع خواهد شد.

شایان ذکر است از چندی پیش طرح ساماندهی خیابان مسجد جامع یزد آغاز شده که تا کنون شهرداری یزد نسبت به جابجایی تأسیسات برق، گاز و مخابرات با همکاری سایر دستگاه های ذیربط اقدام نموده و درحال حاضر در حال آماده سازی برای اجرای عملیات کف و پیاده رو سازی توسط پیمانکار طرح می باشد.

بخش نظردهی بسته شده است..