انتصاب اعضای ستاد انتخابات شهرستان ابرکوه

no-thumbs

با حکم فرماندار و رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان ابرکوه انتصاب اعضای ستاد انتخابات پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی صورت پذیرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز"سید نبی رسولی" در احکام جداگانه ای اعضای ستاد انتخابات شهرستان  ابرکوه در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را منصوب کرد.

 

بر اساس این گزارش، غلامرضا حیدری به عنوان مسئول ستاد، مسئول امور امنیتی و استعلامات ، رضا قاسمی به عنوان دبیرستاد، حمید برزگر مسئول امور آموزش ، محمود حاصلی به عنوان مسئول امور تدارکات و پشتیبانی، مسلم غلامزاده مهرآبادی به عنوان مسئول امور اطلاعات و فناوری و سید حمید پورسید به عنوان مسئول امور تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان ابرکوه در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی منصوب شدند.

 

فرماندار ابرکوه در این احکام، بهره گیری از ظرفیت ها و امکانات شهرستان و رعایت دقیق قوانین و مقررات مربوط به انتخابات در جهت زمینه سازی برگزاری انتخابات سالم و حماسی مورد تاکید قرار داده است و توفیقات منصوبین را در ایفای مسئولیت واگذار شده در چارچوب رهنمود های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و سیاست های دولت تدبیر و امید از درگاه حضرت احدیت مسئلت نموده است.

 

بخش نظردهی بسته شده است..