ملی‌پوش هندبال: پیشنهاد بافق عالی بود

ملی پوش هندبال ایران گفت: بعد از مذاکرات خوبی که با مسوولان باشگاه بافق یزد داشتم قراداد یک ساله با این تیم امضا کردم. از نظر مالی همان چیزی بود که می‌خواستم و در یزد همه چیز مهیا است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزسعید پورقاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، درباره پیوستن خود به تیم هندبال بافق یزد، اظهارکرد: قبل از پیوستن به این تیم به مشهد رفته بودم و با تیم ثامن مذاکراتی داشتم. دوست داشتم با این تیم قرارداد ببندم، اما به دلیل مشکلاتی که برای این باشگاه به وجود آمد دیگر به مذاکرات ادامه ندادم.

 

وی با بیان اینکه پیشنهاد تیم بافق یزد از هر نظر خوب بود، گفت: بعد از مذاکرات خوبی که با مسوولان این باشگاه داشتم قراداد یک ساله امضا کردم. از نظر مالی همان چیزی بود که می‌خواستم و در یزد همه چیز مهیا است. در محل اقامت خود در یزد سالن بدنسازی مجهز و استخر وجود دارد که کار ما را آسان تر می‌کند و به راحتی می‌توانیم بدن‌مان را آماده نگه داریم.

 

ملی پوش هندبال ایران و بازیکن سابق سپاهان، افزود: تیم بافق یزد به خوبی یارگیری کرده است و ۴ ملی پوش را در اختیار دارد. امیدوارم با مربی خوبی که داریم بتوانیم فصل خوبی را پشت سر گذاریم.

 

پورقاسمی با انتقاد شدید از باشگاه سپاهان، گفت: ۵۰ درصد از طلبم را هنوز پرداخت نکرده‌اند و این در حالی است که از طلب دیگر بازیکنان سپاهان تنها ۲۰ درصد باقی مانده است. هر روز برای پرداخت طلب امروز و فردا می‌کنند. چهره واقعی بسیاری از این افراد برای من آشکار شد.

بخش نظردهی بسته شده است..